Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // Zniknął podział na męskie i damskie alkohole.

Kobiety tworzą trendy w nowych smakach alkoholi. 60 proc. z nich deklaruje, że regularnie próbuje nowych smaków, aż 3/4 kobiet pije drinki, szczególnie kobiety do 30 roku życia przy tylko 1/4 mężczyzn. Sięganie po nowe smaki alkoholi jest oznaką otwartości, daje też możliwość wymiany doświadczeń – mówi agencji Newseria Biznes Paweł Zadroga, business unit manager w IQS – lider projektu badawczego „Alkohots”.

Jak wynika z badania przeprowadzonego  w grupie wiekowej 18–39 lat, zmienia się podejście do alkoholu, przede wszystkim kobiet. Zgodnie ze stereotypami panie chętnie sięgały po delikatne i słodkie drinki, mocne alkohole o wyrazistym smaku były zarezerwowane dla mężczyzn. Obowiązujące do niedawna podziały na alkohole straciły rację bytu. Już 74 proc. pań twierdzi, że nie istnieje „damski” i „męski” alkohol.

Więcej na ten temat w nagraniu na stronie NEWSERIA. Polecamy!

 

 

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468