Wybierz jezyk: polski | English

Z OSTATNIEJ CHWILI

Artur Czajka oraz Rafał Brudziński w IQS

Do zespołu IQS dołączyli kolejni eksperci – Artur Czajka oraz Rafał Brudziński. Artur Czajka, z wykształcenia psycholog społeczny, z badaniami rynku związany jest od 23 lat. Od 1994 roku do 2004 pracował w firmie CASE. W latach 2005 – 2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP. Przez ostatnie 7 lat związany był zaś…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
19-10-2017

9 nowych osób w IQS

  Agencja postawiła na wykwalifikowanych badaczy i specjalistów. W sumie IQS zatrudnia już ponad 130 pracowników, co oznacza, że w ostatnich kilku latach  zwiększyła zatrudnienie o prawie 50%. Szefem nowo powstałego ilościowego zespołu badawczego został Mateusz Zubkowicz. W ciągu ostatnich 10 lat pracując w  Kantar TNS, zrealizował setki międzynarodowych i lokalnych projektów głównie dla branży…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
18-09-2017

Wilki i owce w internecie

Z roku na rok zjawisko hejtu w Internecie staje się coraz bardziej powszechne i tylko pozornie jest on domeną dorosłych. Ofiarami, ale i prowodyrami są często dzieci. Całkowita eliminacja zjawiska zdaje się być niemożliwa. Dlatego w dobie rozwoju hejtu kluczowe jest to, aby zarówno rodzice, jak i nauczyciele umieli rozmawiać z dziećmi o godności i…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
31-07-2017

IQS w luksusach

Na konferencji „Target – Klient zamożny”. Oo kolekcjonowaniu wrażeń w segmencie kosmetyków premium opowiadały Agnieszka Kowalewska oraz Magda Tędziagolska. Było luksusowo… KONTAKT DLA MEDIÓW Aneta Jaworska PR&Marketing Manager aneta.jaworska@grupaiqs.pl tel.: +48 22 592 63 00 mobile: +48 663 88 44 68

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
29-06-2017

Hajpy HR’owo

Hajp hunting to projekt, który z uwagi na swoją skalę rozprzestrzenia się na różne obszary życia. Tym razem prezentacja z badania stanowiła wstęp do konferencji HR to Millennials, której organizatorem był Blue Business Media. O fenomenach ze Świata Młodych opowiadały Dorota Peretiatkowicz wraz z Beatą Durką. Beata Durka, IQS prezentuje podejście młodych do pracy: Dorota…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
29-06-2017

Video Love Story na webinarium Media Impact

Podczas webinarium organizowanym przez Media Impact (Grupa Onet), Beata Durka z IQS miała przyjemność mówić o video kontentcie młodych w nawiązaniu do wyników z badania Video Love Story. W I kwartale 2016 roku statystyczny Polak oglądał telewizję przez 4 godziny i 49 minut dziennie. Im młodsi widzowie, tym mniej czasu spędzają przed telewizorem. Czy to…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
29-06-2017

IQS w nowoczesnym biurowcu

Miło nam poinformować, iż nowa siedziba firmy mieści się przy ulicy Mangalia 2A w Warszawie. Biuro jest nowoczesnym oraz prestiżowym budynkiem, dostosowanym do potrzeb specjalizacji agencji badawczej. Nowa siedziba to nie tylko przestronne i funkcjonalnie zaprojektowane wnętrza, pozwalające na profesjonalną realizację projektów badawczych na światowym poziomie. To także miejsce, dające kolejne możliwości dostarczania Klientom najwyższej…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
07-06-2017

IQS dokonało kolejnej transakcji

IQS zakupiła platformę technologiczną BrandSpy do monitorowania mediów społecznościowych. Narzędzie pozwala na zbieranie danych w czasie rzeczywistym z portali społecznościowych, forów i mikroblogów. Zapewnia tym samym dostęp do informacji na temat polubień, komentarzy oraz udostępnień i wszelkich innych interakcji w wybranych social mediach. – Zakup BrandSpy to nasz kolejny krok w segmencie Data, pozwalający na…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
09-05-2017

1,2,3 maja…

Początek maja obfituje w dni wolne od pracy. Czy wiemy, z jakiego powodu dni te są wyjątkowe? Czy wiemy, jakie święta przypadają na poszczególne dni? Praktycznie żadnych problemów nie stwarzają 1. oraz 3. Maja. O tym, że 1. maja przypada Święto Pracy wiedzą niemal wszyscy (90%). Co ciekawe – takie skojarzenie nie jest tak jednoznaczne…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
28-04-2017

Polowanie na okazję – outlety w Polsce

8 na 10 osób odwiedzających polskie outlety robi w nich zakupy, jednorazowo wydając średnio ponad 240 PLN. Centra wyprzedażowe w Polsce różnią się od tych w Europie Zachodniej, ale cieszą się dużą popularnością wśród klientów i mają przed sobą korzystne perspektywy, ponieważ ich oferta jest „szyta na miarę” krajowego rynku handlowego. Wsparciem dla dalszego rozwoju…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
26-04-2017

Moda na centra handlowe

Jak wynika z badania zrealizowanego przez IQS większość Polaków odwiedza centra handlowe przynajmniej  raz na kilka miesięcy. Duża grupa – co najmniej raz w tygodniu. Jedynie 4% respondentów przyznało, że w ogóle nie odwiedza centrów handlowych. Główny powód odwiedzania centrów handlowych to wciąż oferta modowa (81%). Jednocześnie niemal co drugi respondent przyznał, że w centrach…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
21-03-2017

Krzysztof Chomicki jako Dyrektor Procesów i Data

Do zespołu IQS dołączył Krzysztof Chomicki, który zajmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Procesów i Data. Agencja badawcza zatrudniła również kilkuosobowy zespół analityczno-programistyczny w obszarze DATA. Krzysztof Chomicki z branżą związany jest od ponad 20 lat.  Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu zespołów analiz i wsparcia w agencjach badawczych. Związany był m.in. z ARC, IPSOS, Millward Brown,…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
15-03-2017

Alina Lempa w zarządzie OFBOR

Miło nam poinformować, iż Alina Lempa, Prezes Zarządu IQS została wybrana na dwuletnią kadencję do Zarządu OFBOR. Na stanowisko Prezesa OFBORu została zaś wybrana Agnieszka Sora, która od ponad 20 lat zarządza GfK Polonia. Alina Lempa w latach 2012 – 2014 pełniła już funkcję wiceprezesa OFBORu. OFBOR jest związkiem pracodawców skupiającym wyłącznie certyfikowanych dostawców informacji…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
13-03-2017

IQS na Forum Marketing to Millenials

IQS aktywnie uczestniczyło w konferencji branżowej Forum Marketing to Millenials 2. Kasia Krzywicka – Zdunek wystąpiła w roli prowadzącej sesje tematyczne. Dorota Peretiatkowicz wraz z Anną Marią Szutowicz w trakcie swojej prezentacji opowiadały zaś o najnowszym projekcie  IQS „Hajp Hunting”. Na zdjęciu Kasia Krzywicka – Zdunek jako prowadząca sesje: Dla uczestników konferencji przygotowaliśmy zabawę z…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
13-03-2017

Życie seksualne Polaków. Badanie IQS.

Podczas IX Ogólnopolskiej Debaty o Zdrowiu Seksualnym, która odbyła się 8 lutego w auli Centrum Dydaktycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zaprezentowane zostały wyniki badania IQS „Seksualność Polaków 2017”, przygotowane dla prof. Zbigniewa Izdebskiego i Polpharmy. Kierownikiem badania ze strony IQS była Katarzyna Furman. Informacje na temat badania pojawiły się w wielu mediach. Przykładowe publikacje poniżej: Zet…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
13-03-2017

IQS na SHOPPER & TRADE

O modzie na centra handlowe opowiadała Agnieszka Kowalewska, która wystąpiła z prezentacją wyników badania IQS na SHOPPER & TRADE SALES & MARKETING SUMMIT 2017. W prezentacji poruszone zostały wątki dotyczące impulsów konsumenckich oraz ulubionych marek odzieżowych i obuwniczych. Nasza prelegentka – Agnieszka Kowalewska to bowiem specjalistka od tematów dotyczących handlu. Jest absolwentką SGH w Warszawie,…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
13-03-2017

IQS przejęła MRevolution

Miło nam poinformować, iż IQS  przejęła firmę MRevolution sp. z o.o., specjalizującą się w budowaniu i zarządzaniu społecznościami online typu insight communities. MRevolution jest certyfikowanym partnerem kanadyjskiej firmy Vision Critical GmbH oferującej platformę consumer intelligence Sparq®3 do zarządzania i realizacji badań online na społecznościach tworzonych wśród konsumentów przez szerokie grono klientów różnych branż. Vision Critical…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
27-02-2017

Piękno jest w nas. IQS w kampanii społecznej.

Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Ogólnopolskiej Organizacji „Kwiat Kobiecości” przez IQS, kobiety mają wysoką świadomość na temat konieczności wykonywania badań cytologicznych, ale nadal zbyt rzadko wykonuje je co trzecia Polka (rzadziej niż raz na dwa lata). Niepełna jest również wiedza na temat raka szyjki macicy. Zapraszamy na film z wynikami badania. Z sondażu…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
31-01-2017

Zimowe szaleństwo. Wyniki badania IQS.

Jak wynika z badania IQS 81% Polaków zamierza obchodzić Sylwestra. Niemal co dziesiąty (8%) badany nie potrafił odpowiedzieć, ale co ciekawe również niemal co dziesiąty Polak (11%) twierdzi, że nie zamierza obchodzić tego święta. W grupie tej częściej występują mężczyźni oraz osoby w wieku 25-34 lata, mogą to być również młode rodziny z małymi dziećmi,…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
31-12-2016

Kids’ Power na Family Thinking.

16 listopada na Family Thinking, gdzie wzięliśmy udział jako partner badawczy wystąpiliśmy aż z trzema wystąpieniami. Kasia Krzywicka-Zdunek, Dorota Peretiatkowicz i Maciek Brysiak zaprezentowali wyniki badania KIDS’ POWER w każdym z segmentów tematycznych. Była więc mowa o decyzjach zakupowych w rodzinie, najważniejszych dziecięcych i rodzinnych touchpointach oraz markach, które w największym stopniu aktualnie determinują życie rodzinne….

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
28-11-2016

NeedforSnack na Kongresie Słodyczy

W tym roku po raz pierwszy gościliśmy na tym najważniejszym branżowym wydarzeniu, organizowanym przez Wiadomości Handlowe. Okazją był debiut naszego nowego produktu „NeedforSnack” – badania kontekstu oraz motywacji spożycia przekąsek. W ramach projektu przeprowadzono bowiem 20 000 wywiadów, a baza zawiera ponad 350 marek, 12 różnych kategorii przekąsek i ponad 50 subkategorii. Prezentację zatytułowaną „Kontekst ma…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
15-11-2016

Dzieci Facebooka czy Facelooka? IQS na Forum Branży Kosmetycznej

Dzieci Facebooka – ciało w świecie młodych – to temat prezentacji, którą przedstawiła Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, business unit manager w firmie IQS podczas tegorocznego Forum Branży Kosmetycznej. Agencja IQS już po raz drugi gościła ze swoją prelekcją na tym najważniejszym wydarzeniu branży kosmetycznej. W ramach prelekcji – powołując się na wyniki badania „Świat Młodych” ekspertka IQS…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
21-10-2016

Kids’ Power na zakupach!

Potwierdza się powszechny dzieciocentryzm, o którym tyle się ostatnio mówi. Dzieci mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe. Przenosi się on z podstawowych przedmiotów, takich jak ubrania, buty i artykuły szkolne, na poważniejsze rzeczy, jak meble, wakacje, a nawet wybór samochodu. Prawie połowa matek przyznaje, że to właśnie dzieci współdecydują o tak poważnych zakupach – podkreśla Katarzyna Krzywicka-Zdunek, liderka…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
21-10-2016

Zniknął podział na męskie i damskie alkohole.

Kobiety tworzą trendy w nowych smakach alkoholi. 60 proc. z nich deklaruje, że regularnie próbuje nowych smaków, aż 3/4 kobiet pije drinki, szczególnie kobiety do 30 roku życia przy tylko 1/4 mężczyzn. Sięganie po nowe smaki alkoholi jest oznaką otwartości, daje też możliwość wymiany doświadczeń – mówi agencji Newseria Biznes Paweł Zadroga, business unit manager w IQS – lider projektu…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
21-10-2016

Bezpieczne dziecko! Raport PZU

Jak wynika z badania IQS dla PZU 84 proc. rodziców uważa, że na ich dzieci czyha dziś więcej niebezpieczeństw, niż gdy sami byli dziećmi. Jednocześni co drugie dziecko w wieku 7-10 zostaje samo w domu, a 41% dzieci w wieku 5-10 lat nie wie jak postąpić z obcą osobą proponującą mu słodycze. Co więcej tylko…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
05-10-2016

Twoja historia nie musi być złośliwa!

27 września zainaugurowana została Ogólnopolska Kampania Społeczna Diagnostyka jajnika pod hasłem – Twoja historia nie musi być złośliwa. Ambasadorkami akcji zostały aktorka Anna Korcz z córką Anią. IQS na zlecenie organizacji Kwiat Kobiecości przeprowadziło badanie wśród kobiet na temat świadomości chorób ginekologicznych. Wyniki badania „Zmowa milczenia” zaprezentowała na konferencji Marta Rybicka z IQS. Szczegóły w…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
03-10-2016

Zmowa milczenia? Rak jajnika – temat tabu.

Jak wynika z badania IQS pt. „Zmowa milczenia”*, które przeprowadziliśmy na zlecenie Kwiatu Kobiecości w związku z kampanią „Diagnostyka jajnika” – 62% kobiet bardzo rzadko lub w ogóle nie rozmawia w rodzinie o chorobach kobiecych.  Co  czwarta wstydzi się rozmawiać na temat chorób kobiecych nawet z lekarzem. Taką rozmowę najczęściej prowokuje przypadek zachorowania w najbliższym…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
27-09-2016

Nie mieszaj alkoholu? To już nie te czasy!

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IQS w grupie wiekowej 18-39 z wykorzystaniem różnorodnej metodologii (m.in. obserwacja etno, wirtualna etnografia, konsultacje eksperckie, badanie ilościowe) – 1/3 osób pije różne alkohole jednego wieczoru. Zdecydowanie chętniej mieszają młodzi – jest to aż 39% w grupie wiekowej 18-24 lata. Zmienia się podejście do tego, co i w jaki…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
19-09-2016

Mediacap zadebiutował na giełdzie

MEDIACAP SA – zadebiutował na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. „Przejście z NewConnect na rynek główny GPW jest dla nas kluczowym elementem strategii rozwoju – komentuje Jacek Olechowski, Prezes Zarządu. IQS jest jedną z firm wchodzących w skład grupy. Więcej na ten temat na stronie MEDIACAP. Zachęcamy również do przeczytania artykułu w Pulsie…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-08-2016

Mbank w świecie młodych

mBank wprowadza stworzone od nowa produkty finansowe dla młodych, odpowiadające ich „głodom”. Debiutuje specjalne logo dla tej grupy klientów oraz nowy styl komunikacji. Bank chce dotrzeć do przedstawicieli pokolenia Z, czyli osób w wieku 13-24. Jak wynika z badań IQS „Świat młodych” dla mBanku, osoby w wieku 16-24 poszukują autentyzmu – czegoś prawdziwego, dosłownego, bez…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-08-2016

W świecie młodych…

„Ziomki”, „domisie”, „regreci”, „lajfhakerzy” i „hipsterzy”. Kto jest kim w tym świecie? W badaniu IQS odsłaniamy Świat Młodych. O tym o co chodzi w tym świecie w audycji radiowej w Czwórce Polskiego Radia. Polecamy! Audycja do odsłuchania na stronie Polskiego Radia.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-08-2016

Miłość, zdrada, związki…

W stałych związkach, czyli takich, które trwają dłużej niż 6 miesięcy, jest blisko 2/3 Polaków. Większość to związki formalne, czyli małżeństwa, ale 19 proc. dorosłych Polaków tworzy związki wolne, nieformalne. Większość Polaków już znalazła swoją drugą połowę, choć nie do końca wierzą w tę jedną miłość do końca życia. Ta wiara słabnie wraz z upływającymi latami i pewnie bagażem…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-08-2016

Urlop=stres?

Badanie przeprowadzone przez IQS pokazuje, że duża grupa Polaków pracuje podczas urlopu. Służbowe telefony odbiera 44 proc. z nas. O tym czy urlop od pracy zamiast czasem relaksu może być źródłem stresu opowiada Ewa Jarczewska – Gerc. Materiał filmowy do obejrzenia na stronie NEWSERIA Lifestyle. Polecamy!

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-08-2016

Damskie i męskie style zarządzania

Kobiety i mężczyźni różnią się w sposobie zarządzania podwładnymi – wynika z badań przeprowadzonych przez IQS i agencję monitorowania mediów Newspoint. Kobiety szefowe kojarzą się przede wszystkim z porządkiem i kontrolą. To wynika z tego, że one mają cechy związane z drobiazgowością. Mają też dużo cech „ciepłych”, potrafią być bardziej opiekuńcze, bardziej otwarte, bardziej empatyczne,…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-08-2016

Królowa polskich zup?

Pomidorowa oraz rosół to polskie pewniaki. Blisko 60% respondentów wymienia je wśród swoich ulubionych zup. Prawie połowa uczestników sondażu przyznaje także, że zupy goszczą na ich stołach nawet kilka razy w tygodniu. Więcej na ten temat na stronie NEWSERIA Lifestyle. Polecamy!

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-08-2016

Miłość na całe życie?

Jak wynika z badania „Obraz obyczajowości seksualnej współczesnych Polaków” zrealizowanego przez IQS dla prof. Zbigniewa Izdebskiego i Polpharmy, blisko 70% dorosłych doświadczyło prawdziwej miłości, a 65% jest w stałych związkach. Niemal 1 na 10 przyznaje jednocześnie, że zdarzyło się być w dwóch związkach jednocześnie. W sieci częściej dyskutują o tym kobiety. Zapraszamy do zapoznania się…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
19-07-2016

Zakaz handlu w niedzielę

Zdecydowana większość Polaków (ponad 90%) słyszała o projekcie ustawy dotyczącej zakazu handlu w niedzielę. 60% spośród badanych osób uważa, że potencjalny zakaz będzie dotyczył tylko sklepów i obiektów wielkopowierzchniowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez  IQS – znaczna część społeczeństwa robi zakupy zarówno w sobotę, jak i niedzielę, a nawet w Święta. Większość słyszała również…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
19-07-2016

Panel Opinie.pl pełen nowości

Dbając o najwyższy poziom realizacji badań Opinie.pl przygotował dla swoich uczestników wiele nowości. Już teraz punkty zdobyte w panelu Opinie.pl  można wymieniać na doładowanie telefonu typu prepaid. Wystarczy 4000 punktów, aby zasilić konto swoje lub wskazanej osoby. Ekwiwalent pieniężny można także przeznaczyć na wsparcie wybranej organizacji pomocy społecznej. Swoje serce można okazać niepełnosprawnym dzieciom,  osobom…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
11-07-2016

Kobieta czy mężczyzna jako szef?

Kobieta – szef to przede wszystkim synonim porządku i kontroli. Mężczyzna szef – władzy/statusu. W internetowej dyskusji na temat przełożonych zdecydowanie częściej podejmowany jest temat szefa – mężczyzny. Zapraszamy na film: Jak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS kobieta jako szef najczęściej kojarzona jest z porządkiem i kontrolą (56% wskazań). Ale to nie…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
16-06-2016

Prywatyzacja szpitali dzieli Polaków

Czy rząd powinien ograniczyć samorządom możliwość przekazywania szpitali prywatnym podmiotom? Badanie na ten temat zrealizowaliśmy na zlecenie „Pulsu Biznesu”. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
15-06-2016

Kowalski bez kredytu?

Czy Polacy będą kupować na kredyt, a może poczekają na większy spadek cen? O to zapytaliśmy Polaków na zlecenie „Pulsu Biznesu”. Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
15-06-2016

IQS ReDi to talk!

Podczas 3. edycji Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment, Agnieszka Kowalewska z IQS wraz z Colliers International i Polską Radą Centrów Handlowych zaprezentowała wyniki raportu „Centra handlowe przyjazne dzieciom”. ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Organizatorem  jest Polska Rada…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
07-06-2016

Centra Handlowe Przyjazne Dzieciom

IQS wraz z Colliers International oraz Polska Rada Centrów Handlowych w maju br. przeprowadziły badanie 62 centrów handlowych, o łącznej  powierzchni najmu brutto (GLA) blisko 3,2 mln m², w ośmiu największych polskich ośrodkach miejskich, pod kątem ich przyjazności dla rodzin z dziećmi. Które centra handlowe są najlepiej oceniane? Które z udogodnień są istotne? Raport do…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
06-06-2016

IQS na K16

Blisko rok zbierania materiału. Specjalnie powołany badawczy zespół trendwatcherów. Dziesiątki ekspertów analizujących zachowania konsumpcyjne z perspektywy różnych sektorów rynku. Wywiady z zawodowymi insiderami. Analiza wskaźników ilościowych gromadzonych latami w agencjach badawczych. Projekt Konsument to największe tego typu przedsięwzięcie realizowane w Polsce. W tym roku swoją część badawczą dorzucił także IQS. Ale nie tylko – w…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
06-06-2016

Samorządy a służba zdrowia. Badanie dla Pulsu Biznesu.

Czy samorządy powinny dofinansowywać publiczną służbę zdrowia? Więcej na temat wyników badania IQS w Puls Biznesu. Polecamy!

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
01-06-2016

O bluzganiu w „Daniu do myślenia”.

Wyniki badania IQS na temat przeklinania stały się przyczynkiem rozmowy Tomasza Skorego z psychologiem społecznym z Uniwersytetu SWPS – Konradem Majem. Polecamy! Więcej na stronie RMF24.pl.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
01-06-2016

IQS znów powiększa zespół!

Po udanym zakończeniu roku (IQS ze wzrostem +13,9%), a także I kwartału 2016 roku do IQS dołączają kolejne osoby. W sumie od początku roku zespół IQS powiększył się o kilkunastu nowych pracowników. Pracę w ilościowych zespołach badawczych IQS zaczynają: Krzysztof Kozon, Beata Durka oraz Gabriela Różańska. Istotne wzmocnienie nastąpiło jednocześnie w zespołach jakościowych. Do zespołu…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
24-05-2016

Wulgaryzmy potocznie. Wyniki badania IQS

Niemal każdy był świadkiem jak ktoś inny przeklinał w miejscu publicznym, ale jedynie 42% zwróciło z tego powodu komuś uwagę. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IQS – aż 91% Polaków w wieku 15-50 lat przyznaje, że zdarza im się przeklinać. Częściej są to mężczyźni oraz osoby młodsze. Najczęściej język wulgaryzmów towarzyszy nam w sytuacjach... DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
11-05-2016

IQS na Impact Academy

Plemiona i pokolenia – czym są X, Y, Z- na omówienie tematu z perspektywy społecznej zaprasza Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Business Unit Manager z IQS, która wystąpi na najbliższej Impact Academy. Jest to cykl konferencji, warsztatów i webinariów, w trakcie których poruszana jest tematyka z zakresu aktualnych trendów i zjawisk w obszarze digital. Zapraszamy na film… Szczegóły…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
19-04-2016

Celebryci czy znajomi? Wyniki badania IQS.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IQS – kluczowe dla konsumentów i ich decyzji zakupowych jest doświadczenie z marką (90%), czyli wszystko to, co dzieje się podczas obcowania z produktem już po zakupie. A celebryci i znajomi? Czy potrafią zachęcić do zakupu? Zapraszamy na film: Poza trudnym momentem wbicia się w mindset i koszyk konsumenta…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
11-04-2016

Obietnice wyborcze w oczach Polaków. Sondaż dla PB

Niższy wiek emerytalny i 500 zł na dziecko są dla Polaków ważne, ale nie za cenę wyższych podatków czy problemów z budżetem — to wynik sondażu zrealizowanego na zlecenie „Pulsu Biznesu„. Zachęcamy do czytania.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
06-04-2016

Kuchnia od święta

8 na 10 Polaków deklaruje, że zdarza im się gotować przynajmniej od czasu do czasu – wynika z badania IQS. Do gotowania przyznają się zarówno kobiety (90%), jak i mężczyźni (70%). Osoby młodsze do 24 roku życia gotują nieco rzadziej niż osoby starsze, ale wciąż są to wysokie wskazania. Kobietę jako lepszego kucharza wskazał co…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
04-04-2016

IQS w raporcie PRCH

Miło nam poinformować, iż Agnieszka Kowalewska z IQS znalazła się wśród autorów raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych. W raporcie m.in. o: efektywności sprzedaży w centrach handlowych, pokoleniach konsumentów i ich oczekiwaniach na rynku handlowym, dynamice zmian, transakcjach inwestycyjnych na rynku centrów handlowych i wiele innych tematów. Raport do pobrania tutaj. Informujemy jednocześnie, iż IQS została…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
30-03-2016

Olek i panel Opinie.pl

Czy wiesz, że… Olek to jeden z 50 tys. naszych aktywnych panelistów? Panel badawczy Opinie.pl funkcjonuje od 2007 roku i liczy około 50 000 zweryfikowanych i aktywnych uczestników, ze strukturą zbliżoną do populacji polskich internautów. Wykorzystywany jest do badań typu: testy opakowań, konceptów, efektywności kampanii promocyjnych, a także innych badań marketingowych i społecznych. W sumie w…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
30-03-2016

IQS na Cyber 6.0

18 marca IQS wraz z panel Opinie.pl gościł na Cyber 6.0 – najważniejszej w Polsce konferencji na temat cyfrowości i zjawisk konsumenckich w cyberprzestrzeni. Dzięki naszemu dotykowemu telewizorowi można się było przekonać jak w atrakcyjny sposób robimy dziś badania. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
18-03-2016

IQS the best na Forum Marketing to Millennials!

Miło nam ogłosić, iż prezentacja Anny Marii Szutowicz „PRODUKT TO NIE WSZYSTKO…, KSZTAŁTOWANIE WARTOŚCI DODANEJ DLA MILENIALSÓW” została najwyżej oceniona spośród wszystkich wystąpień na Forum Marketing to Millennials. Anna Maria Szutowicz opowiadała m.in. o priorytetach i kryteriach wyboru Millenialsów i o tym, jak dać im to, czego pragną najbardziej. Swoje wystąpienie oparła o najnowsze wyniki badania…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
14-03-2016

Kobieta – szef

Porządek i kontrola – z tym najczęściej kojarzona jest kobieta – szef. Jednocześnie co drugi badany przyznaje, że słabością płci pięknej na kierowniczych stanowiskach jest ich emocjonalność. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez  IQS kobieta – szef najczęściej kojarzona jest z porządkiem i kontrolą (56% wskazań). Co ciekawe zdecydowanie częściej wskazują tę zaletę osoby dojrzałe…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
07-03-2016

Podatek dla supermarketów? Sondaż dla Pulsu Biznesu

Jak wynika z badania IQS dla Pulsu Biznesu Polacy spodziewają się wzrostu cen w sklepach, ale w większości popierają wprowadzenie podatku od ich obrotów. Artykuł ukazał się 2016-01-26 w nr 16/2016 na stronie 3.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
26-01-2016

Styczniowe wyprzedaże

Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS ponad 90% internautów słyszało o styczniowych obniżkach cen. Co trzeci już był, a 45% zamierza się jeszcze wybrać na styczniowe wyprzedaże. Wysoką wiedzę o wyprzedażach mają zarówno kobiety (93%), jak i mężczyźni (92%). Na zakupach były już przede wszystkim kobiety i osoby najmłodsze (15-24). W kręgu…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
25-01-2016

Język (nie)obcy?

Z badania przeprowadzonego przez IQS wynika, iż kobiety są bardziej powściągliwe w ocenie swoich umiejętności językowych. Na pytanie czy znasz  biegle przynajmniej jeden język obcy, twierdząco odpowiedziało 22% kobiet i 30% mężczyzn. Osoby młodsze również wyżej oceniają swoje kompetencje – w grupie wiekowej 35-50 lat co piąty badany stwierdził, że osiągnął zaawansowany poziom biegłości językowej,…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
14-01-2016

Optymistycznie na Nowy Rok. Sondaż IQS

Jak wykazał sondaż IQS dla „Newsweeka” większość Polaków uważa, że rok 2016 będzie dla nich lepszy niż 2015. Szczególnym optymizmem pałają osoby młodsze, do 39. roku życia – komentuje Marta Rybicka z IQS. Więcej na ten temat w tygodniku „Newsweek”.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
05-01-2016

Świat Młodych na Gwiazdkę

Z badania przeprowadzonego przez  IQS wynika, że młodzi ludzie są bardzo pragmatyczni. Odpowiadając na pytanie co chcieliby dostać jako prezent na Gwiazdkę wymieniali komputery, laptopy, pieniądze, kosmetyki… Dużą popularnością cieszy się elektronika – szczególnie wśród męskiej części. 1/3 młodzieży w grupie wiekowej 15-18 lat wskazała na sprzęt typu laptop/komputer/konsola do gry (19%), telefon i dodatki…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
22-12-2015

Bezpieczeństwo pożarowe. Infografika

Z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS wynika, że Polacy bardzo nisko oceniają swój poziom wiedzy na temat postępowania w przypadku pożaru – jedynie 7% ocenia go jako bardzo dobry, 29% respondentów uważa, że ich poziom wiedzy jest co najmniej dobry. Badani lepiej oceniają swoją wiedzę na temat zapobiegania zatruciu tlenkiem węgla – 14% ocenia…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
24-11-2015

Polak na zakupach. Infografika

Z badania przeprowadzonego przez  IQS wynika, że zdaniem ponad połowy klientów centrów handlowych – powinny się one angażować i aktywnie wspierać rozwój miejsca (miasta, gminy, dzielnicy), w którym działają. Na podstawie badania wykonanego wśród klientów centrów handlowych IQS dokonało segmentacji zestawiając oczekiwania osobistych potrzeb, wymagania wobec społecznych aspektów funkcjonowania centrów handlowych oraz satysfakcji z centrów…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
24-11-2015

Nowe osoby w IQS

Do IQS – jako kolejny szef nowego zespołu badawczego – dołączyła Dorota Peretiatkowicz. Dorota Peretiatkowicz – socjolog i psycholog, w badaniach marketingowych od ponad 15 lat – do IQS przeszła z GFK Polonia. Specjalizuje się projektach ilościowych, szczególnie dla branży FMCG, usług oraz OTC. Prowadziła m.in. segmentację na danych ad hoc połączonych z danymi zakupowymi…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
20-10-2015

Przemoc w gimnazjum – uczniowie vs rodzice

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez IQS, sytuacje przemocy wśród uczniów polskich szkół nie są rzadkością. Co więcej, młodzież często nie reaguje, gdy widzi zachowania agresywne. Kiedy rozmowy z rodzicami nie są wystarczające, dodatkową szansę do głębszej dyskusji na temat wartości szacunku i godności stanowią obchody Światowego Dnia Godności. Z tej okazji, 21 października br.,…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
20-10-2015

(Nie)przychodzi Polka do lekarza. Wyniki badania

Z badania omnibusowego IQS96, przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS na zlecenie Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, realizatora ogólnopolskiej kampanii społecznej „Diagnostyka jajnika”, wynika, że kobiety w Polsce wiedzą o konieczności poddawania się profilaktycznym badaniom w zakresie nowotworowych chorób kobiecych, jednak robią to stosunkowo rzadko. Co więcej Polki wolałyby nie wiedzieć, że są genetycznie narażone na zachorowanie…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-09-2015

Kolejne silne wzmocnienie zespołu badawczego IQS

Do zespołu IQS po ponad 7 latach wróciła Ewa Ciekanowska, która będzie zarządzać nowym zespołem jakościowym. Dodatkowo do firmy dołączyli inni wysoko wykwalifikowani badacze, z szerokim doświadczeniem agencyjnym. Ewa Ciekanowska – psycholog społeczny, na rynku badań od ponad 20 lat m.in. w Millward Brown oraz – ostatnio – GFK Polonia. Specjalizuje się w badaniach eksploracyjnych…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
07-09-2015

Kolor na włosach – badanie dla Garnier

Na zakończenie wakacji IQS wraz z Garnier zaprezentował wyniki badań potrzeb Polek w zakresie koloryzacji i pielęgnacji włosów. Podczas spotkania pokazane zostały nowe rozwiązania, które mają przełamać bariery związane z farbowaniem włosów w domu i odpowiedzieć na problemy zgłaszane w badaniach, a także ułatwić wybór produktu. Poprzez zaangażowanie 3 różnych Polek do kampanii farb Olia,…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
02-09-2015

Tanie_drogie latanie? Infografika

Z badania internetowego przeprowadzonego przez IQS wynika, że co trzeci Polak latał samolotem w ciągu ostatniego pół roku. Dotyczy to szczególnie osób w średnim wieku 30-34 lata (42), z wykształceniem wyższym (43%), mieszkańców miast (>40%). Ze względu na sezon urlopowy ponad połowa Polaków jako cel podróży wskazała turystykę. Loty z powodów rodzinnych zadeklarowało 3/10 badanych….

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
27-08-2015

A może Instagram?

Jak wynika z badania omnibusowego IQS96 wielka trójka sieci społecznościowych to oczywiście Facebook (90% badanych zna serwis), Twitter (76%) oraz – choć w znacznie mniejszym stopniu – Instagram (54%). Popularność budują przede wszystkim najmłodsi. O istnieniu Facebooka wie każdy przebadany respondent w wieku 15-18 lat, ale też 91% osób w wieku 35-50 lat. Twittera zna…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
18-08-2015

Telewizja a nowe technologie

Odbiornik RTV posiada prawie każdy Polak. Tyle samo przyznaje się do oglądania „szklanego ekranu”… Więcej informacji tutaj.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
14-08-2015

Jaka matka taka córka?

Czy córka wzoruje się na matce, a może matka na córce? I jakie ma to znaczenie dla biznesu? Zapraszamy na film z wynikami badania IQS. Więcej informacji tutaj.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
14-08-2015

Prywatna opieka medyczna

Kto korzysta? Z usług jakich lekarzy? Ile to kosztuje? Zachęcamy do zapoznania się z wynikami sondażu telefonicznego CATI 24/7, przeprowadzonego przez IQS. Więcej informacji tutaj.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
14-08-2015

Urlop bez pracy? Infografika

Z badania omnibusowego IQS96, przeprowadzonego przez  IQS wynika, że praca zawodowa wraz z telefonami oraz mailami służbowymi często przekracza „wakacyjne granice”. Jak często? Na pytanie „czy zdarza Ci się odbierać służbowe telefony w trakcie urlopu” 44% odpowiedziało twierdząco, w tym bardzo często 9%, czasami 16%, okazjonalnie 20%. Większy problem mają przy tym mężczyźni. Biorąc pod…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
11-08-2015

Badamy YouTube! Infografika

BADAMY YOUTUBE to seria infografik, które powstają z inicjatywy serwisu YT360.PL przy współpracy z IQS oraz platformą do analityki mediów społecznościowych NapoleonCat. Pierwsze pytanie, jakie zostało zadane internautom to „Czy zdarza Ci się przerywać oglądanie filmów na You Tube z powodu zbyt długiego materiału filmowego?”. 57% ankietowanych osób stwierdziło, że przerywa oglądanie filmów, jeśli są…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
03-08-2015

Hotel dla Polaka? Infografika

Jak wynika z sondażu internetowego przeprowadzonego przez IQS niemal co drugi Polak (48%) zatrzyma się w hotelu przynajmniej na jedną noc podczas tegorocznych wakacji. 8 na 10 wybierze hotel w Polsce. W hotelu w Polsce najczęściej zatrzymujemy się na 2-3 dni (45%). Dłuższy pobyt 3-5 oraz powyżej 5 dni dniowy zadeklarowało po 18% respondentów. Co…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
20-07-2015

Polak ofiarny? Sondaż nt akcji charytatywnych

Najbardziej gotowi do niesienia pomocy są osoby starsze (od 40 roku życia). Niemal co druga osoba w tej grupie wiekowej zadeklarowała udział w akcji charytatywnej w ciągu ostatniego miesiąca. Jakie jeszcze inne wnioski płyną z krótkiego sondażu CATI 24/7 przeprowadzonego przez IQS? Zachęcamy do zapoznania się z infografiką.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
15-07-2015

Przyjaciel ważniejszy niż celebryta. Raport o wideo w sieci

Z badania  przeprowadzonego na zlecenie Newsrm.TV wynika, że najbardziej popularną formą zachęty do obejrzenia wideo w Internecie jest polecenie materiału przez znajomych. Opinia przyjaciół w największym stopniu wpływa na decyzje osób młodych. Więcej na temat projektu na stronie http://newsrm.tv/. 

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
14-07-2015

Dla kogo prywatna opieka medyczna? Animacja z wynikami badania.

Jak wynika z badania telefonicznego CATI24/7, przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS prywatna opieka zdrowotna to wciąż obszar „dla wybranych”. Wizytę w prywatnym gabinecie w ciągu ostatniego pół roku zadeklarowało 34% badanych – przede wszystkim osoby w pełni wieku produkcyjnego 25 – 39 lat (40%), mieszkańcy dużych miast (48%) oraz osoby z wykształceniem wyższym (50%), z…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
01-07-2015

Kąpiel wzbroniona? Wyniki sondażu z okazji Dnia Ratownika Wodnego

Z sondażu telefonicznego CATI24/7, przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS z okazji Dnia Ratownika Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratowniczego wynika, że w tym sezonie z otwartego kąpieliska (nad jeziorem, rzeką, morzem) korzystało przed rozpoczęciem wakacji jedynie 14% badanych. Najczęściej byli to mężczyźni oraz osoby młode w wieku 15-24 lata. Na pytanie „Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się kąpać na…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
29-06-2015

Zapytanie ofertowe – zapraszamy do składania ofert

Zapytanie ofertowe: W związku z prowadzeniem prac przygotowawczych do realizacji projektu w ramach Działania 1.1.1 PO IR, IQS Online Sp. z o.o. poszukuje podwykonawcy do przeprowadzenia prac badawczo-rozwojowych. Szczegóły w załączonym zapytaniu ofertowym. Zapraszamy do składania ofert. Do pobrania: Zapytanie ofertowe Załącznik nr 1

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
22-06-2015

Dzień Ojca, czyli kiedy?

Z badania telefonicznego CATI24/7, przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS wynika, że nie wszyscy wiedzą kiedy w Polsce obchodzony jest Dzień Ojca. Poprawną odpowiedz wskazało 48% badanych, częściej kobiety (62%), osoby młode w wieku 25-39 lat (56%) oraz osoby z wykształceniem wyższym (66%). Oznacza to jednocześnie, że co drugi Polak nie wie kiedy w Polsce przypada…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
22-06-2015

Bezpieczeństwo w sieci – infografika

Z badania omnibusowego IQS96, przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS wynika, że większość internautów czuje się dosyć bezpiecznie w wirtualnej rzeczywistości. W porównaniu do ubiegłego roku wzrósł jednocześnie odsetek osób, które tak samo czują się bezpiecznie (+5%), jak i takich, które nie mają pewności co do bezpieczeństwa danych (+19%). Największą świadomość zagrożeń mają młodzi internauci (15…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
17-06-2015

Polacy lubią się dzielić. Badanie dla Milka

Jak wynika z badania IQS najchętniej dzielimy się z najbliższymi, a najbardziej gościnni są mieszkańcy południowo-wschodniej Polski. Ponadto Polacy chętnie deklarują gotowość do oddania osobom potrzebującym rzeczy, których już nie używają czy do zakupu jedzenia bezdomnym. Niemal 2/3 z badanych – w przypadku niezapowiedzianej wizyty znajomych zaproponuje drobną przekąską, którą ma przygotowaną w domu  – właśnie…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
11-06-2015

IQS96 – omnibus dwa razy szybszy niż konkurencja

Co można zrobić w 96 godzin? IQS96 to najszybszy omnibus on-line CAWI-RTS. Dzięki temu z uzyskaniem odpowiedzi spokojnie zdążymy przed urlopem. Urlopem zapewne dłuższym niż 96 godzin… Zachęcamy do kontaktu! Szczegóły do pobrania. 

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
10-06-2015

Długi weekend czerwcowy. Infografika

Koniec tygodnia to dla wielu długi weekend. Jak wynika z badania telefonicznego CATI24/7, przeprowadzonego przez IQS większość Polaków planuje na ten czas błogi wypoczynek. Wypoczywać w domu zamierza 35% Polaków. Kolejne 33% wyjedzie: na działkę (17%), na wycieczkę krajową (12%). Urlop zagraniczny deklaruje jedynie 4% badanych. Są też i tacy, dla których długi weekend zapowiada…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
02-06-2015

Po co rodzicom dziecięcy bohater?

O tym opowiedzą już dziś Katarzyna Krzywicka – Zdunek oraz Katarzyna Haczewska – Wierzbicka podczas Kids&Family Marketing Day. Zapraszamy! http://kids-family.pl/

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
27-05-2015

Co planujesz na Dzień Matki? Infografika z wynikami.

Z badania telefonicznego CATI24/7, przeprowadzonego przez IQS wynika, że większość Polaków zamierza obchodzić Dzień Matki. W jaki sposób? Obdarować swoją matkę upominkiem zamierza 36% badanych. Taki sposób świętowania Dnia Matki deklaruje co druga osoba w wieku 15-24 lata. Spora część osób zamierza również odwiedzić swoją mamę z wizytą domową (31%) – najczęściej osoby w wieku…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
25-05-2015

Podaruj misia Misi i pomóż jej pokonać chorobę!

Misia Krawczyńska ma dopiero cztery lata,  a z chorobą walczy przez połowę swojego życia. Po dwóch wznowach białaczki i przeszczepie szpiku okazało się, że jedyną szansą na uratowanie jej życia jest kosztowne leczenie. Akcja „Misia dla Misi” to szansa na zgromadzenie niezbędnych środków. Wystarczy choć raz zrezygnować z ulubionej kawy, wyjścia na lody, czy innej przyjemności….

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
22-05-2015

Jaka matka taka córka? Wyniki badania z animacją filmową

Jak wynika z badania IQS, to córka zyskuje swój autorytet, a tym samym zmienia się jej rola w rodzinie. Choć istnieją różnice pomiędzy priorytetami matek i córek – wiele obszarów pozostaje wspólnych. Co więcej, aż co druga matka córki pomiędzy 15 a 25 rokiem życia, twierdzi, że ze swoim dzieckiem łączy ją wiele tematów. 85% matek…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
18-05-2015

Instagram… Co o nim wiesz? Wyniki badania

Badanie IQS96 wykazuje, że co drugi respondent zna ten serwis, ale zaledwie co trzeci z nich potrafi określić co czego dokładnie służy. O instargramie i wynikach badań w najnowszym raporcie NapoleonCat. Komentuje Marta Rybicka z IQS oraz Magdalena Szewczuwianiec  z The Digitals (grupa Mediacap). Zachęcamy do czytania: http://napoleoncat.com/

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
13-05-2015

Nowe osoby w IQS

Do zespołu IQS dołączyły Paulina Ptak oraz Patrycja Marcinkowska.  Obie to wykwalifikowane specjalistki w zakresie badań marketingowych, z szerokim doświadczeniem w korporacjach zagranicznych. Paulina Ptak objęła stanowisko Business Unit Managera i będzie zarządzała zespołem badań ilościowych. Jej główne zadanie to wzmacnianie portfolia Klientów. Przez ostatnie osiem lat pracowała w Millward Brown, ostatnio jako Senior Project…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
11-05-2015

Polacy przy grillu. Badanie na zlecenie marki Coca-Cola.

Badanie „Polacy przy grillu” to projekt przeprowadzony na zlecenie marki Coca-Cola w kwietniu 2015 r.  Projekt związany jest z kampanią „Razem smakuje lepiej”, w ramach której Coca-Cola zaprasza polskie rodziny do wspólnego posiłku i okazania radości z bycia razem. Z badania wynika, iż: najlepszą porą na organizację grilla jest weekend, szczególnie sobota (72% Polaków wskazuje…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
08-05-2015

Style odżywiania wśród Polek. Raport CALIFORNIA PRUNE BOARD

„Style odżywiania wśród Polek” to raport z badania na zlecenie California Prune Board w ramach kampanii informacyjnej „Przyjaciółka z Kalifornii”. Celem była weryfikacja wiedzy na temat zdrowego jedzenia oraz definicja i opis podstawowych stylów odżywiania wśród Polek. Z raportu wynika m.in. iż: coraz więcej kobiet zaczyna żyć i jeść świadomie, ale jednocześnie ponad połowa respondentek nie ma świadomości ile porcji warzyw i owoców powinniśmy…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
05-05-2015

Inwestycje w samorządach. Sondaż dla dziennika „PB”

Aż 36 proc. badanych zgodziłoby się na wyższe obciążenia lokalne, gdyby pieniądze trafiły na inwestycje. Wyniki sondażu IQS w „Pulsie Biznesu„. Zachęcamy do czytania.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
05-05-2015

Co na temat 1, 2 i 3 maja wiedzą Polacy? Wyniki sondażu CATI24/7

Przed nami weekend majowy. Każdy z pierwszych dni maja to święto, ale czy wszyscy wiemy dlaczego świętujemy? Jak wynika z sondażu telefonicznego CATI 24/7 przeprowadzonego przez IQS niemal wszyscy Polacy wiedzą jakie święto przypada na 1 maja (89%). O tym, że 3 maja obchodzimy Święto Konstytucji Trzeciego Maja zdaje sobie sprawę ponad 80% badanych. Niemal co…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
29-04-2015

Polska na talerzu. Badanie IQS dla MAKRO Cash&Carry.

„Polska na talerzu” to nazwa projektu, który IQS zrealizował dla  firmy MAKRO Cash&Carry. Efektem jest obszerny raport dotyczący trendów w jadaniu poza domem. Wyniki raportu „Polska na Talerzu” pozwalają określić najnowsze trendy oraz stanowią źródło wiedzy dla wszystkich tych, którzy prowadzą lub też planują otworzyć lokal gastronomiczny. Kolejne części raportu dotyczą jadania na mieście, rynku…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-04-2015

Sportowcy czy kanapowcy? Wyniki sondażu CATI 24/7

Z sondażu telefonicznego CATI 24/7 przeprowadzonego przez IQS wynika, że dla Polaków sport to ważna część życia. Dwie trzecie badanych (65%) deklaruje, że w ciągu ostatniego pół roku regularnie podejmowało którąkolwiek z aktywności fizycznych. Co piąty Polak jeździ na rowerze (22%) lub biega (19%). Mniej więcej co dziesiątemu zdarza się pływać (10%), uprawiać fitness/aerobik (9%)…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
21-04-2015

Teatry jak galerie handlowe? „Gazeta Finansowa”

Wyniki sondażu CATI przeprowadzone przez IQS z okazji Międzynarodowego Dnia Teatru na ogólnopolskiej grupie 18-65-letnich Polaków[1] pokazują, że mniej niż połowa z nas była w teatrze choćby raz w ciągu ostatnich 2 lat. Typ uczestnictwa w kulturze wysokiej najsilniej zdeterminowany jest poziomem wykształcenia i miejscem zamieszkania. Do teatru najczęściej przychodzą przedstawiciele klasy średniej i wyższej…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
17-04-2015

Czy PIS wierzy w zamach? Sondaż dla tygodnika „Newsweek”.

Na zlecenie tygodnika przygotowaliśmy sondaż dotyczący katastrofy smoleńskiej. Wyniki pokazują, że mniej niż połowa Polaków jest przekonana, że władze PIS wierzą w zamach. Po szczegóły zapraszamy do tygodnika Newsweek.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
15-04-2015

IQS wyraźnie wzmacnia struktury badawcze. W kwietniu do zespołu IQS dołączyło aż 6 nowych osób.

Tak silne wzmocnienie osobowe związane jest z konsekwentnym rozwojem IQS jako kluczowej polskiej agencji badawczej. Jak wynika z audytu OFBOR, IQS zakończył ubiegły rok z wynikiem na poziomie ponad 19 mln zł, co oznacza ponad 14% wzrost w porównaniu do roku 2013. IQS to zawsze było fajne miejsce. Kilka ostatnich lat to proces konsekwentnych zmian…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
15-04-2015

Kto dziś jeszcze ogląda telewizję? Wyniki badania IQS96

Kto dziś jeszcze ogląda telewizję? Z badania IQS96 wynika, że odbiornik RTV posiada prawie każdy Polak. Tyle samo przyznaje się do oglądania „szklanego ekranu”. Ale czy oglądanie telewizji jest jeszcze zajęciem samym w sobie? Ponad połowa badanych twierdzi, że do oglądania telewizji używa innych niż odbiornik RTV urządzeń elektronicznych. Przede wszystkim jest to laptop (43%)…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
30-03-2015

Polacy w teatrze. Wyniki sondażu IQS

Jak pokazuje krótki sondaż IQS, przeprowadzony z okazji Międzynarodowego Dnia Teatru, 20% badanych deklaruje, że chodzi do teatru kilka razy w roku. Ale w ciągu ostatniego miesiąca w teatrze było jedynie 7% badanych. W ogóle do teatru nie chodzi co dziesiąty badany Polak. Najczęściej są to osoby 55+, mieszkańcy wsi i małych miast. Osoby, które do…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
27-03-2015

Przemoc w szkole? Wyniki badania IQS.

Z badania skali zjawiska przemocy wśród uczniów klas gimnazjalnych (II i III klasa) wynika, iż przemoc w szkole to niestety codzienna praktyka. Najczęściej spotykaną sytuacją jest przemoc werbalna, zachowania siłowe oraz odrzucenie. Blisko dwie trzecie uczniów doświadczyło przynajmniej jednego z negatywnych zachowań na własnej skórze. Tylko co dziesiąta osoba twierdzi, że nie miała do czynienia z…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
25-03-2015

Grotowski? Sondaż IQS dla „Newsweeka”

Większość Polaków nie wie, kim był Jerzy Grotowski, choć nie wszyscy potrafią się do tego przyznać. Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badań IQS w tygodniu „Newsweek„.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-03-2015

Czy Polacy wierzą w NATO? Sondaż IQS

Polacy raczej nie wierzą, by w razie ataku na Polskę sojusznicy z NATO przyszli nam z pomocą – wynika z sondażu IQS dla „Newsweeka”.  Zachęcamy do zapoznania się z całością artykułu i komentarzem Marty Rybickiej z IQS. Więcej w tygodniu „Newsweek”.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
23-03-2015

Ponad połowa Polaków jest przeciwna rządowej pomocy dla zadłużonych we franku.

Na zlecenie „PB” IQS zapytał 500 Polaków o postawę wobec zadłużonych. Aż 52% badanych jest przeciwna pomaganiu „frankowcom”. Więcej na ten temat w dzienniku „Puls Biznesu„. Zachęcamy do czytania!

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
17-03-2015

Co czwarta Polka wolałaby być mężczyzną!

Jak wykazał sondaż  IQS dla „Newsweeka” Polki wolałyby urodzić się mężczyznami. Kobietą wolałby urodzić się tylko co dziesiąty mężczyzna – komentuje Marta Rybicka z IQS. Zachęcamy do czytania dziennika i całego artykułu.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
10-03-2015

Czy trzylatki korzystają z internetu?

Nasze dzieci korzystają z internetu codziennie lub prawie codziennie.  A jak to się ma do uprawiania sportów? Czytania książek? Zachęcamy do czytania Brief i zapoznania się z wynikami naszych badań.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
10-03-2015

Oskarowa „Ida” a wizerunek Polski na świecie?

Większość Polaków uważa, że Oscar dla filmu „Ida” poprawi wizerunek Polski na świecie – wynika z sondażu IQS dla „Newsweeka”. Zachęcamy do zapoznania się z treścią artykułu na http://polska.newsweek.pl/

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
09-03-2015

Matkocórki?

Jaka matka taka córka? Czy jaka córka taka matka? Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją IQS, którą Matt Wójcik wraz z Anną Marią Szutowicz zaprezentowali na dzisiejszej konferencji „Kobieta jest trendy”. fot. Olga Świątecka.    

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
05-03-2015

Jaka matka taka córka?

Już jutro „Kobieta jest trendy! I na pewno jest zmienna! – konferencja organizowana przez „Media & Marketing Polska”. Zapraszamy na wystąpienie Matta Wójcika i Anny Marii Szutowicz. Na razie możemy zdradzić, że będzie i o matkach, i o córkach! Do zobaczenia! http://konferencje.media.com.pl/kobieta/index.php

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
04-03-2015

Zapraszamy na nasz cyberspot

Dziś spotykamy się przy naszym cyberspocie na CyberRE 5.0  – najważniejszej w Polsce przestrzeni dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji.  Naszym gościom proponujemy zabawę  „Czy znasz się na badaniach”. Quiz wykonywany jest na dużym ekranie dotykowym i stanowi ciekawą „odskocznię” w przerwach między interesującymi prelekcjami. Do zobaczenia!

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
04-03-2015

CyberRE 5.0 już jutro!

Zapraszamy na CyberRE 5.0  – najważniejszą w Polsce przestrzeń dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji. Spotykamy się przy naszym cyberspocie, gdzie będzie można sprawdzić się w naszym quizie „Czy znasz się na badaniach”. Do zobaczenia! http://www.ptbrio.pl/cyber50   /

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
03-03-2015

KONIEC ZABAWY

Za nami cały tydzień udanej zabawy! Serdecznie Wam dziękujemy. Poniżej przedstawiamy listę laureatów z kolejnych dni. Nagrody zostaną wysłane pocztą. Tym samym kończymy naszą IQS zabawę. Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na FB. ROZWIĄZANIE KONKURSU Z PIĄTKU. Opinie.pl to nazwa naszego panelu badawczego. Jako pierwsza odpowiedź przysłała Pani Aneta Niewiadomska. Gratulujemy! Ze zwycięzcą skontaktujemy się osobiście,... DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
16-02-2015

Kobieta jest trendy!

Szczegółowej analizy najnowszych trendów w komunikacji marketingowej adresowanej do Kobiet podejmą się prelegenci na konferencji organizowanej przez „Media & Marketing Polska”, której zostaliśmy partnerem merytorycznym. Wydarzenie rozpocznie Matt Wójcik z Anną Marią Szutowicz z IQS. W trakcie wystąpienia „Kobieta w liczbach” zaprezentują najnowsze dane opatrzone eksperckim komentarzem. Po szczegóły odsyłamy na stronę konferencji: www.konferencje.media.com.pl

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
06-02-2015

Polakom będzie lepiej?

Jak wynika z naszego sondażu dla Pulsu Biznesu coraz chętniej patrzymy w przyszłość przez różowe okulary. „Co prawda, co czwarty Polak uważa, że jego sytuacja materialna w 2014 r. się pogorszyła, ale dwa lata wcześniej stan swojego portfela oceniał w ten sposób aż co trzeci badany” – czytamy w dzienniku. Po szczegóły odsyłamy na stronę…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
06-02-2015

Polskie kanały marek zdominowały dwie branże: jedzenie oraz telekomunikacja

Komentarza na ten temat dla www.yt360.pl udzielił Michał Kot, nasz New Business Director. Co wpłynęło na oglądalność polskich marek spożywczych? I jakie treści dominują w branży telekomunikacyjnej? Zachęcamy do zapoznania się z całością artykułu.

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
06-02-2015

Czy Polacy są przesądni?

Wyniki badania omnibusowego IQS96 na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków wskazują, że co piąty Polak (22%) codziennie czyta horoskopy. A ponad połowa Polaków (57%) przyznaje, że zapoznaje się ze swoim horoskopem przynamniej raz w miesiącu. Praktycznie każdemu z badanych zdarzyło się choć raz czytać swój horoskop (tylko 2% odpowiedzi „nigdy”). Tylko nieco większą tendencję do częstego…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
30-01-2015

Wyposażamy swój dom!

Gdzie szukacie inspiracji w zakresie wyposażenia domu i aranżacji wnętrza? Z badań wynika, że najważniejszym źródłem wiedzy w tym zakresie jest internet. Więcej na ten temat w styczniowym raporcie IAB. Raport przedstawia wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” przeprowadzonego przez IAB Polska. Pomiary badawcze zostały zrealizowane przez naszą firmę oraz Ośrodek Przetwarzania Informacji. Po szczegóły odsyłamy do…

DOWIEDZ SIĘ WIECEJ
30-01-2015
KONTAKT DLA MEDIÓW
Aneta Jaworska
PR&Marketing Manager
aneta.jaworska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 88 44 68