Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // Styczniowe wyprzedaże

Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS ponad 90% internautów słyszało o styczniowych obniżkach cen. Co trzeci już był, a 45% zamierza się jeszcze wybrać na styczniowe wyprzedaże.

Wysoką wiedzę o wyprzedażach mają zarówno kobiety (93%), jak i mężczyźni (92%). Na zakupach były już przede wszystkim kobiety i osoby najmłodsze (15-24).

W kręgu zainteresowania konsumentek znajdują się głównie: moda    (84%), zdrowie i uroda (36%), książki, płyty, gry (34%), ale także produkty dla dzieci (27%). Mężczyźni na styczniowych wyprzedażach interesują się głównie elektroniką (68%), modą (61%), książkami, płytami, grami (35%), art. Sportowymi (21%).

O tym wszystkim, a także co sądzą respondenci na temat obniżek organizowanych na początku roku przez duże sklepy i centra handlowe w infografice do pobrania: http://goo.gl/yJjCNd

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468