Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // Polacy przy grillu. Badanie na zlecenie marki Coca-Cola.

Badanie „Polacy przy grillu” to projekt przeprowadzony na zlecenie marki Coca-Cola w kwietniu 2015 r.  Projekt związany jest z kampanią „Razem smakuje lepiej”, w ramach której Coca-Cola zaprasza polskie rodziny do wspólnego posiłku i okazania radości z bycia razem.

Z badania wynika, iż:

  • najlepszą porą na organizację grilla jest weekend, szczególnie sobota (72% Polaków wskazuje sobotę jako dzień grillowania)
  • większość spotkań grillowych trwa do 5 godzin (2-3 godziny 39%, 4-5 godzin – 35%)
  • co drugi Polak (55%) wskazuje, że najbardziej ceni w grillowych spotkaniach wspólne spędzanie czasu z rodziną i znajomymi
  • 75% ankietowanych podaje, że właśnie rozmowy i wspólne spędzanie czasu najczęściej towarzyszy nam podczas grillowania i to jest najważniejszym elementem grillowania.
  • na grillu królują potrawy mięsne – Polacy najbardziej lubią kiełbasę (29%) lub karkówkę (25%). Kobiety w porównaniu z mężczyznami częściej wskazują na szaszłyki, skrzydełka
    z kurczaka, czy warzywa jako ulubione potrawy z grilla, podczas gdy mężczyźni częściej wskazują na karkówkę.

Szczegóły na infografice zrealizowanej przez markę Coca – Cola.

Badanie zrealizowane za pomocą IQS96 – omnibus CAWI RTS, przeprowadzone na próbie N=800, reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15-50 lat w dniach 14-16.04.2015 r.

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468