Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // Nowe osoby w IQS

Do IQS – jako kolejny szef nowego zespołu badawczego – dołączyła Dorota Peretiatkowicz.

Dorota Peretiatkowicz – socjolog i psycholog, w badaniach marketingowych od ponad 15 lat – do IQS przeszła z GFK Polonia. Specjalizuje się projektach ilościowych, szczególnie dla branży FMCG, usług oraz OTC. Prowadziła m.in. segmentację na danych ad hoc połączonych z danymi zakupowymi pochodzącymi z Panelu Gospodarstw Domowych oraz wiele innych kluczowych dla rynku projektów badawczych.

W IQSie będzie tworzyć nowy zespół badań ilościowych wraz z Dawidem Mazurem oraz Agnieszką Pędzich.

Dawid Mazur – wcześniej związany był z Nielsen, gdzie współpracował z czołowymi polskimi detalistami oraz GfK, gdzie zajmował się projektami lokalnymi i międzynarodowymi. W sumie posiada ponad 9 lat doświadczenia w badaniach marketingowych – głównie ilościowych oraz na panelu: handlu detalicznego i gospodarstw domowych. Jego specjalnością są ponadto projekty dotyczące konceptów oraz potencjału produktów. Czas wolny poza badaniami wypełnia mu squash, bieganie oraz dobre wino.

Agnieszką Pędzich do IQS dołączyła już we wrześniu. Wcześniej pracowała w Ipsos, GfK Polonia i Millward Brown. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży FMCG, handlowej, telekomunikacyjnej oraz sektora publicznego. Specjalizuje się w badaniach wizerunku, satysfakcji, kondycji marki, testach produktów i konceptów.

Kolejne nowe osoby w IQS to istotne wzmocnienie struktury badawczej w ostatnim czasie. We wrześniu do zespołu dołączyła Ewa Ciekanowska, która po kilku latach powróciła do IQS i zarządza nowym zespołem jakościowym. Z rynkiem badań związana ponad 20 lat, ostatnio z GFK Polonia. Specjalizuje się w badaniach eksploracyjnych oraz pozycjonowania marki – szczególnie dla branży FMCG.

Wraz z Ewą Ciekanowską do nowego zespołu dołączyły również Joanna Wiśniewska oraz Marzena Sołoguba.

Joanna Wiśniewska – absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego z badaniami związana jest od ponad 15 lat. Pracowała w takich firmach jak Ipsos-Demoskop, 4P Research Mix i ostatnie 9 lat w GfK Polonia. Specjalizuje się w projektach shopperowych, NPD, category management, z wykorzystaniem niestandardowych metodologii – głównie dla branży FMCG i sieci handlowych.

Marzena Sołoguba jako praktyk badań jakościowych na co dzień wykorzystuje wykształcenie ze specjalizacją psychologia ekonomiczna. Z rynkiem badań związana jest od ponad 10 lat. W tym czasie pracowała m.in. w Ipsos, Esteem Brand Strategies oraz GFK Polonia. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu i realizacji badań dla branży FMCG, farmaceutycznej i telekomunikacyjnej.

Stanowiska badaczy w ostatnich dwóch miesiącach w zespołach ilościowych i jakościowych IQS objęli również: Tomasz Peretiatkowicz, Agnieszka Kowalewska, Marta Rubicz, Małgorzata Kiljańska, Marta Majchrzak.

Struktura IQS została również rozszerzona o szefa Działu Realizacji Badań Ilościowych, którym został Mateusz Duś. Z wykształcenia jest socjologiem, z ponad ponad 10 letnim doświadczeniem w badaniach marketingowych, głównie w działach operacyjnych w firmach badawczych. Ostatnio związany był z TNS Polska. Posiada szerokie doświadczenie w koordynacji i realizacji badań, szczególnie z branży finansowej, motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, FMCG oraz w badaniach społecznych. Prywatnie początkujący żeglarz i pasjonat dalekich podróży.

W IQS objął stanowisko Dyrektora Działu Realizacji Badań Ilościowych. Będzie odpowiedzialny za całościową koordynację badań offline i zarządzanie kilkuosobowym zespołem.


fot. IQS

Dorota Peretiatkowicz - szefowa zespołu ilościowego Dorota Peretiatkowicz - szefowa zespołu ilościowego
Ewa Ciekanowska - szefowa zespołu jakościowego Ewa Ciekanowska - szefowa zespołu jakościowego
KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468