Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // NeedforSnack na Kongresie Słodyczy

W tym roku po raz pierwszy gościliśmy na tym najważniejszym branżowym wydarzeniu, organizowanym przez Wiadomości Handlowe. Okazją był debiut naszego nowego produktu „NeedforSnack” – badania kontekstu oraz motywacji spożycia przekąsek. W ramach projektu przeprowadzono bowiem 20 000 wywiadów, a baza zawiera ponad 350 marek, 12 różnych kategorii przekąsek i ponad 50 subkategorii.

Prezentację zatytułowaną „Kontekst ma znaczenie. Co jedzą Polacy jako przekąski?”, wygłosili senior research managerzy firmy IQS: Maciej Brysiak oraz Dawid Mazur. Opowiadali m.in. gdzie sytuują się słodycze w świecie przekąsek bazując na wynikach naszego badania „NeedforSnack”.

imag041-1imag040

70 proc. zjadanych słodyczy ludzie kupili sobie sami, tylko 30 procentami zostali poczęstowani lub obdarowani. Blisko co trzeci produkt słodyczowy został kupiony w promocji, a około 30 proc. stanowią zakupy impulsowe – przekonywali podczas wystąpienia.

Na naszym stoisku goście Kongresu mieli możliwość zapoznać się z naszą intuicyjną przeglądarką, gdzie zgromadzono wszystkie dane. 1 respondent to bowiem 1 okazja jedzenia 1 przekąski.

imag037

imag132imag133Fot. Organizator/http://kongresslodycze.pl/.

Pełna relacja z wydarzenia dostępna na: https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/kongres-slodycze-sweets-snacks-2016-relacja-na-zyw,9399/7

KONTAKT DLA MEDIÓW
Aneta Jaworska
PR&Marketing Manager
aneta.jaworska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 88 44 68
KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468