Wybierz jezyk: polski | English
AdverTrack – Efekt touchpoinów

AdverTrack to skuteczny, ciągły tracking punktów styku z marką. Narzędzie pozwala na monitoring dotarcia różnych działań komunikacyjnych i PR (klasyczne kampanie reklamowe, aktywności w mediach społecznościowych, działania product placement oraz różnego rodzaju eventy), a także rzetelne monitorowanie trendów zmian kluczowych wskaźników w czasie. Uchwycić krótkoterminowy efekt kampanii? Zgłębić mechanizm efektywności kampanii? Dzięki AdverTrack to proste!

Zapytaj o więcej
NetEffect – Siła internetu

NetEffect to narzędzie pozwalające zrozumieć i zaoptymalizować display/video. Stosujemy je gdy: CTR nie wystarcza i ważny jest ślad w świadomości konsumenta, gdy chcemy systematycznie rozwijać efektywność działań online lub/i gdy chcemy zrozumieć mechanizmy działające na markę i kategorię.

Zapytaj o więcej
PackScan – Siła opakowania

PackScan to narzędzie niezbędne przy rewitalizacji, redesignie czy wprowadzaniu nowej marki na rynek. Do diagnozy wykorzystujemy szereg modułów z naszej Platformy do badań on-line i off-line, dzięki czemu otrzymujemy pełny obraz siły opakowania, który w dużym stopniu warunkuje skuteczność działań.

Zapytaj o więcej
VisualScan- Impact POS

Rola i charakter visuali różnią się znacząco między rynkami. Dlatego optymalne jest narzędzie, które dostosuje się do specyfiki danego rynku. Dzięki VisualScan z diagnostycznym charakterem, odnoszącym się do marki i kategorii wiemy, jakie są silne i słane strony visuala, a dzięki temu co działa, a co niekoniecznie…

Zapytaj o więcej
AdWave – Skuteczna diagnostyka reklam

Ogromne doświadczenie w diagnostyce reklam pozwoliło nam opracować specjalistyczne narzędzie, które umożliwia dogłębną i szczegółową ewaluację story-boardów, animatików i gotowych reklam. Podstawę stanowią indywidualne zadania dla respondentów, które zwiększają jakość wyników i przekładają się na dogłębną diagnozę ocenianego materiału.

Zapytaj o więcej
EyeOnShopper- Zachowanie w punkcie sprzedaży

EyeOnShopper to najlepsza diagnoza zachowań konsumenckich w sklepie. Niezbędna do analizy działań marketingowych w kanałach sprzedaży, w tym: efektywności materiałów promocyjnych i reklamowych, skuteczności działań promocyjnych w POS, strategicznych i taktycznych rozwiązań merchendisingowych, rodzajów ekspozycji sklepowych i ich synergii.

Zapytaj o więcej
Event Evaluator- Efektywność eventów

EventEvaluator to pierwsze narzędzie do ewaluacji i optymalizacji eventów. Szczególnie pomocne jako wsparcie efektywnego zarządzania imprezami masowymi (koncerty, festiwale, festyny, wydarzenia sportowe), imprezami zamkniętymi oraz akcjami promocyjnymi. Przydatne również do oceny dedykowanych elementów imprezy (stoiska, namioty, animacje).

Zapytaj o więcej