Wybierz jezyk: polski | English
Świat Młodych 4 – Portret młodego pokolenia

Spersonalizowana pod potrzeby klienta, kopalnia pogłębionej i użytecznej wiedzy o Młodych. Dziesiątki insightów, inspirujących opowieści i skutecznych casów ułatwiają efektywnie pozycjonowanie, projektowanie działań komunikacyjnych i dobór odpowiednich kanałów. Świat Młodych 4 to najdokładniejszy portret młodego pokolenia.

Zapytaj o więcej
„KIDS’ POWER” – świat dzieci 3-16

Do planowania działań marketingowych dla dzieci potrzebny jest kontekst funkcjonowania i potrzeb całej rodziny. W tym obszernym raporcie ujęto więc zagadnienia dotyczące typowego dziecięcego dnia, ich konsumpcji, zainteresowań i oczekiwań. Dodając do tego perspektywę rodziców, otrzymaliśmy niezbędną wiedzę do kreowania działań strategicznych do najmłodszego i najtrudniejszego targetu.

Zapytaj o więcej
Need for drink

Ponad 20 000 okazji picia napojów bez(nisko)alkoholowych, aż 19 różnych kategorii, ponad 9 miesięcy realizacji. Dzięki temu NeedforDrink to wszechstronna analiza kontekstu i motywacji spożycia napojów – unikalna baza okazji gotowa do odpowiedzi na precyzyjne pytania biznesowe.

Zapytaj o więcej
Alkohots

Zamiast dużych obserwacji, futurystycznych trendów w AlkoHots schodzimy na poziom konkretnych zjawisk, obserwacji, zachowań oraz działań Konsumentów + On i Off Trade. Dzięki temu oferujemy analizę polskiego rynku alkoholowego, tego co na nim szczególnie atrakcyjne i obiecujące wraz z inspiracjami z innych rynków aby „być poza lokalnym pudełkiem”.

Zapytaj o więcej
Hajphunting

W obecnym czasie praca Marketingu i Sprzedaży polega głównie na nieustającym poszukiwaniu innowacji i nowych pomysłów na produkty i usługi. Czym jest w tym wszystkim hajp? To coś autentycznie angażującego emocje, budzącego powszechne pożądanie. Powodującego chęć uczestniczenia. To konkretna, działająca tu i teraz egzekucja ważnego zjawiska obok, którego konsument nie przejdzie obojętnie.

Zapytaj o więcej
Adults Power

ADULTS POWER to badanie obejmujące ludzi dojrzałych, czyli 29% populacji Polski, grupy o najwyższych dochodach, największej sile nabywczej i decyzyjności. Raport pozwala na poznanie bliżej ich napędów i stresów, sposobu myślenia oraz wyznawanych wartości 6 dystynktywnych segmentów. Co więcej nałożone zostały na to hajpy, czyli baza najlepszych inspiracji – atrakcyjnych egzekucji, w których chcieliby uczestniczyć…

Zapytaj o więcej