Wybierz jezyk: polski | English
Insight/ConceptScan – Diagnoza potencjału konceptu

Nie ma na rynku bardziej diagnostycznego narzędzia! Insight/ConceptScan to elastyczne rozwiązanie badawcze diagnozujące miękki charakter konceptu oraz jego twarde konsekwencje, dzięki czemu wiemy czy i dlaczego „koncept działa”. Przydatne także do selekcji insightów oraz poszukiwania najlepszego zestawu insight + benefit + RtB.

Zapytaj o więcej
BrandDNA – Wyraziste DNA marki

Gdy marka traci tożsamość, mówi wieloma językami, planuje rozwój portfolio, walczy z wyraźniejszym konkurentem albo planuje re-branding – wtedy potrzebne jest BrandDNA. To unikalne i zaawansowane narzędzie jakościowo-ilościowe daje pełny obraz na temat tego, co ważne i niepowtarzalne w marce na trzech poziomach (produkt, korzyść funkcjonalna oraz emocjonalna). Dzięki temu BrandDNA to ostry, wyrazisty obraz…

Zapytaj o więcej
ClashGroup – Zderzenie marek

W ClashGroupie zderzamy marki! Dzięki temu wiemy, co jest ‘bastionem’, a co ‘wyłomem’ w marce. Wiemy też, czy i w co nasi konsumenci wierzą oraz czego będą bronić do ostatniej kropli krwi (lub nie). To unikalne narzędzie, wykorzystujące psychologię społeczną, marketing i psychodramę, pozwala na rzetelną ocenę, co naprawdę jest ważne w marce w zderzeniu…

Zapytaj o więcej