Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // Kolejne silne wzmocnienie zespołu badawczego IQS

Do zespołu IQS po ponad 7 latach wróciła Ewa Ciekanowska, która będzie zarządzać nowym zespołem jakościowym. Dodatkowo do firmy dołączyli inni wysoko wykwalifikowani badacze, z szerokim doświadczeniem agencyjnym.

Ewa Ciekanowska – psycholog społeczny, na rynku badań od ponad 20 lat m.in. w Millward Brown oraz – ostatnio – GFK Polonia. Specjalizuje się w badaniach eksploracyjnych oraz pozycjonowania marki – szczególnie dla branży FMCG.

Jak sama mówi „IQS to ekipa jakościowców o nieprzecenionym doświadczeniu – zespół stymulujący i współpracujący, a także relacje, których nie ma innych firmach, więc tworzenie nowego teamu jakościowego traktuję jako ciekawe wyzwanie zawodowe”.

Prywatnie – od 8 lat zajmuje się ceramiką, a jej prace biorą udział w wystawach branżowych.

W nowym zespole  pracować będą Joanna Wiśniewska oraz Marzena Sołoguba.

Joanna Wiśniewska – absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego z badaniami związana jest od ponad 15 lat. Pracowała w takich firmach jak Ipsos-Demoskop, 4P Research Mix i ostatnie 9 lat w GfK Polonia. Specjalizuje się w projektach shopperowych, NPD, category management, z wykorzystaniem niestandardowych metodologii – głównie dla branży FMCG i sieci handlowych.

Wytchnienia od badań szuka w klimatach śródziemnomorskich, gdyż fascynuje ją tamtejsza kuchnia i kultura. Nie stroni też od aktywności, stąd zainteresowanie biegami długodystansowymi, pływaniem czy zumbą.

Marzena Sołoguba jako praktyk badań jakościowych na co dzień wykorzystuje wykształcenie ze specjalizacją psychologia ekonomiczna. Z rynkiem badań związana jest od ponad 10 lat. W tym czasie pracowała m.in. w Ipsos, Esteem Brand Strategies oraz GFK Polonia. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu i realizacji badań dla branży FMCG, farmaceutycznej i telekomunikacyjnej.

Prywatnie nieustająca poszukiwaczka – czasem wiatru w ramach czynnego uprawiania kitesurfingu, a czasem przygód w najdalszych zakątkach świata.

Do zespołu IQS dołączyli także inni badacze jakościowi: Małgorzata Kiljańska oraz Marta Majrzak.

Małgorzata Kiljańska  posiada  20 letnie doświadczenie badawcze ze specjalizacją w  badaniach komunikacyjnych i strategicznego rozwoju marki. Realizowała projekty dla  branży FMCG, finansowej i handlowej. Pracowała jako Dyrektor Badań Jakościowych w Kinoulty Research, a ostatnio jako niezależny konsultant.

Prywatnie pasjonuje ją patchwork amerykański.

Marta Majchrzak z rynkiem badań związana jest od ponad 12 lat. Ostatnio jako Senior Research Manager pracowała w MillwardBrown. Posiada doświadczenie w realizacji badań dla branży kosmetycznej, farmaceutycznej, FMCG, NGO, rozrywkowej, sportowej. Jej specjalnością są projekty kobiece (np. obsługa COTY we wszystkich kategoriach produktowych)  i dziecięce (np. badanie etnograficzne dla LEGO).

Pracę badawczą łączy z biznesem – jest właścicielką OH LALA.  Dodatkowo fanka ruchu i  mama Jerzego.

Zespoły ilościowe również zostały silnie wzmocnione. Pracę w IQS rozpoczęli: Tomasz Peretiatkowicz,  Agnieszka Pędzich, Agnieszka Kowalewska oraz Marta Rubicz.  

Tomasz Peretiatkowicz – na rynku od 11 lat. Doświadczenie badawcze zdobywał w Ipsos Polska oraz GfK Polonia. Specjalista badań ilościowych dla branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej oraz FMCG, w tym dotyczących efektywności kampanii reklamowych oraz satysfakcji i lojalności.

Poza badaniami zafascynowany fotografią, kinem i sportem.

Agnieszka Kowalewska, absolwentka SGH w Warszawie, przez ponad 10 lat związana była z GFK Polonia, gdzie zarządzała projektami doradczymi dla centrów handlowych.  Specjalizuje się nie tylko w badaniach marketingowych, ale również  analizach lokalizacji. Prywatnie mama 6 letniej Anielki. Wolne chwile przeznacza m.in. na taniec i  literaturę piękną.

Agnieszka Pędzich z branżą związana jest od 10 lat. Pracowała w Ipsos, GfK Polonia i Millward Brown. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży  FMCG, handlowej, telekomunikacyjnej oraz sektora publicznego. Specjalizuje się w badaniach wizerunku, satysfakcji, kondycji marki, testach produktów i konceptów.

Marta Rubicz  – socjolog – do IQS przeszła z TNS Polska. Realizowała projekty dotyczące satysfakcji i lojalności klientów, wizerunku i kondycji marki oraz badania potencjału rynkowego nowych usług i produktów – głównie dla branży bankowej, motoryzacyjnej i logistycznej. Odpoczynku szuka w podróżach po Europie i górskich wędrówkach.

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468