Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // IQS znów powiększa zespół!

Po udanym zakończeniu roku (IQS ze wzrostem +13,9%), a także I kwartału 2016 roku do IQS dołączają kolejne osoby. W sumie od początku roku zespół IQS powiększył się o kilkunastu nowych pracowników.

Pracę w ilościowych zespołach badawczych IQS zaczynają: Krzysztof Kozon, Beata Durka oraz Gabriela Różańska.

Istotne wzmocnienie nastąpiło jednocześnie w zespołach jakościowych. Do zespołu IQS dołączyli: Marcin Trzciński, Ewa Świątkowska, Tomasz Smak, oraz Aleksandra Pierścińska i Magdalena Tędziagolska.

IQS rozbudowuje również zespoły wspomagające. Do zespołu analityków dołączył Janusz Engel, do działów realizacji badań – Dominik Wiśniewski oraz Magdalena Kozera. Nowo utworzone stanowisko Brand Identity Developer objął Dariusz Anczykowski.


Krzysztof Kozon –   posiada ponad 18 letnie doświadczenie  w badaniach marketingowych, w tym w ARC Rynek i Opinia, ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, Millward Brown. W tym czasie uczestniczył w realizacji wielu istotnych projektów z zakresu wizerunku marki, satysfakcji i lojalności klientów oraz postaw/zachowań konsumenckich. Obsługiwał klientów głównie z rynku FMCG, samochodowego i paliwowego oraz finansowego. Wypoczynku od badań szuka w kuchni, gdzie podobnie jak w badaniach – fascynują go nowe wyzwania.

Beata Durka – na rynku badań od niemal 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ośrodku Realizacji Badań Socjologicznych IFiS PAN, następnie w OBOP/TNS i IPSOS.  Zarządzała  ogólnopolskimi i międzynarodowymi projektami badawczymi, a jej specjalnością są badania stanowiące wyzwanie metodologiczne. Jak sama mówi: przez lata miałam możliwość konkurować z firmą IQS i obserwować rozwój tej firmy. Jestem zaszczycona możliwością pracy w firmie, która umożliwi mi wykorzystanie mojego doświadczenia oraz umożliwi mi dalszy rozwój zawodowy.

Gabriela Różańska to doktorantka, absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej związana z Employer Branding Institute oraz TNS. Posiada szerokie doświadczenie pracy w dziale badań i strategii employer brandingowych. Prywatnie praktykuje jogę i uwielbia gotować.

Do jakościowego zespołu badawczego dołączył zaś  Marcin Trzciński, badacz z ponad 16 letnim doświadczeniem w branży.  Z wykształcenia jest socjologiem. Poprzednio pracował w Millward Brown, Ipsos oraz ARC Rynek i Opinia. Agencja IQS przyciągnęła go chęcią dalszego rozwoju oraz możliwością uczestniczenia w projektach, które mogą być wyzwaniem w cenionym na rynku zespole. Jako doświadczony badacz realizował m.in. projekty dla branży FMCG (głównie alkohole), usług (telekomy oraz branża finansowa), a także przemysłu i mediów. Specjalizuje się w badaniach, w których klient szuka odpowiedzi na kluczowe pytania dla kategorii albo chce szybko zdecydować o kierunkach rozwoju swoich marek. W wolnym czasie wzbija się w przestworza przy użyciu paralotni albo biega. Zdarza mu się również śpiewać w zespole muzyki dawnej.

Kolejny nowy badacz jakościowy to Ewa Świątkowska Doświadczenie badawcze zdobywała w Millward Brown, a ostatnio po stronie klienta w firmie Nestle i L’Oreal. Z wykształcenia jest socjologiem i kulturoznawcą. W IQS odpowiedzialna za projektowanie, prowadzenie i analizę projektów jakościowych.  Specjalizuje się w  badaniach eksploracyjnych i komunikacyjnych. Uzależniona od kupowania książek i czytania literatury.

Tomasz Smak  – jak sam mówi, wrócił po krótkiej przerwie w IPSOSie, gdyż czuje się ukształtowany i wychowany badawczo przez IQS. Specjalizuje się w projektach eksploracyjnych, badaniach marek oraz testach komunikacyjnych. Prywatnie to przykładny mąż i ojciec dwójki obdarzonych niesamowitą energią chłopaków.

Zmiany nastąpiły również w strukturze organizacji, z której wyłoniły się dwa nowe zespoły jakościowe. Do jednego z nich dołączyła Aleksandra Pierścińska – z wykształcenia antropolog kultury. Specjalistka ds. badań jakościowych w projektach na zlecenie jednostek administracji publicznej i organizacji z sektora pozarządowego, dla których realizowała badania ewaluacyjne i prowadziła konsultacje społeczne.

W kolejnym nowym zespole pracę zacznie Magdalena Tędziagolska. To socjolożka, badaczka i trenerka, z ponad 10 letnim doświadczeniem w badaniach społecznych, głównie w obszarze edukacji, kultury, rozwoju lokalnego. Specjalizuje się w projektach jakościowych i ilościowo-jakościowych. Bliski jest jej nurt participatory action research – badań w działaniu traktujących badania jako narzędzie zmiany i zakładających partnerskie relacje z badanymi. Współautorka publikacji o prowadzeniu badań dla nie-badaczy. Gdy ma czas jeździ na rowerze, gra w gry planszowe i komputerowe, czyta reportaże. Angażuję się też w działania organizacji pozarządowych.

W IQS  – po udanym stażu – zostaje również  na stałe Justyna Gołębiewska – socjolog, który będzie wspierał jakościowe projekty badawcze.

Powiększają się jednocześnie zespoły wspomagające. W dziale realizacji jakościowej pracuje Magdalena Kozera – socjolog z 11 letnim stażem pracy. Poprzednio związana  była z IPSOS, gdzie odpowiadała za koordynacje i realizację badań jakościowych szczególnie w branżach: FMCG, farmacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia oraz telekomunikacja. W IQS zajmuje się koordynacją badań i wsparciem realizacyjnym dla zespołów jakościowych.

Do realizacji badań ilościowych dołączył zaś Dominik Wiśniewski. Przez ostatnie 3 lata związany był z TNS Polska, gdzie ostatnio zajmował się badaniem dotyczącym aktywności w sieci. W wolnym czasie  pochłania go sport – szczególnie fascynuje go gra w squasha i koszykówkę. Lubi również biegać oraz grać w szachy.

Na stanowisku analityka zatrudniony został Janusz Engel. Z wykształcenia socjolog-statystyk z ponad 30 letnim doświadczeniem w badaniach ilościowych (marketingowych i społecznych). Poprzednio związany był m.in. z GUS, CBOS, Instytutem Kultury, TNS OBOP, TNS Polska. Ostatnio specjalizuje się w losowaniu prób. Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Statystycznego. Prywatnie lubi  zanurzać się w świat książek.

Nowo utworzone stanowisko Brand Identity Developer objął Dariusz Anczykowski. Z wykształcenia architekt z ponad 20 letnim doświadczeniem w kreowaniu wizerunku. Poprzednio związany m. In. z kreacją Leo Burnett i Lowe. Przez ostatnie 3 lata współtworzył wizerunek Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. W IQS będzie odpowiedzialny za spójność graficzno – wizualną, przede wszystkim w kontekście prezentacji wyników badań.

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468