Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // IQS wyraźnie wzmacnia struktury badawcze. W kwietniu do zespołu IQS dołączyło aż 6 nowych osób.

Tak silne wzmocnienie osobowe związane jest z konsekwentnym rozwojem IQS jako kluczowej polskiej agencji badawczej. Jak wynika z audytu OFBOR, IQS zakończył ubiegły rok z wynikiem na poziomie ponad 19 mln zł, co oznacza ponad 14% wzrost w porównaniu do roku 2013.

IQS to zawsze było fajne miejsce. Kilka ostatnich lat to proces konsekwentnych zmian w IQS (w tym również właścicielskich), który zaowocował stworzeniem najbardziej dynamicznej i innowacyjnej agencji na rynku. Uważam, że to dobry moment, aby dołączyć (powrócić) do zespołu – komentuje Piotr Stelmach, który objął stanowisko szefa jednego z zespołów badawczych. Ostatnie 6 lat pracował w Millward Brown. Z IQSem był związany w latach 1996 – 2005. Jako badacz posiada szerokie doświadczenie w zakresie projektów dla branży FMCG, bankowej, sieci detalicznych i wielu innych. Koordynował m.in. badania segmentacyjne, testy konceptów, produktów, komunikacji oraz badania trackingowe. Aktualnie jako szef zespołu będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami badawczymi oraz podtrzymywanie i budowanie relacji, a także pozyskiwanie nowych Klientów. Prywatnie pasjonuje go podlaska wieś. Jest jednocześnie miłośnikiem Red Hot Chilli Peppers, a także pierogów, żurku i vinha verde.

Barbara Leszczyńska jako Project Manager odpowiada za rozwój segmentu badań społecznych i ewaluacyjnych. Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego posiada ponad 7 lat doświadczenia w badaniach społecznych, głównie łączących podejście ilościowe z jakościowym. Do 2014 roku związana była z firmą badawczo-konsultingową WYG PSDB, gdzie jako Dyrektor Działu Badań Społecznych była odpowiedzialna za portfel projektów oraz wyniki kierowanego przez nią działu. Współautorka i redaktorka wielu raportów oraz prelegentka na wielu konferencjach branżowych. Jest prezeską stowarzyszenia Pozytywna Przestrzeń oraz działaczką stowarzyszenia Miasto jest Nasze. W wolnych chwilach biega, ćwiczy jogę i planuje kolejne podróże.

Do zespołu dołączyli też nowi Research Managerowie. Aleksandra Puszkiewicz jest psychologiem i posiada ponad 12 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, głównie ilościowych, ale także jakościowych. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji, eksploracyjnych, segmentacyjnych, wizerunkowych oraz komunikacji marketingowej. Posiada doświadczenie w realizacji badań dla branży FMCG, finansowej, kosmetycznej. Przez ostatnie 10 lat związana była z Millward Brown. Prywatnie jest zaangażowaną mamą i wolne chwile spędza z rodziną ciesząc się otaczającym światem.

Anna Szczerbik – psycholog z ponad 7 letnim doświadczeniem do IQS przyszła z Quality Watch, gdzie pracowała na stanowisku Kierownika Zespołu Badawczego. W szczególności specjalizuje się w projektach z zakresu jakości obsługi, potrzeb oraz satysfakcji Klientów – głównie dla branży finansowej, a także sektora publicznego. Prywatnie mama 5-letniego Mateusza. Pasjonuje ją żeglarstwo i turystyka górska.

Marcin Drabek to z kolei kulturoznawca, z branżą związany od ponad dziesięciu lat. Posiada doświadczenie w realizacji badań dla branży FMCG, turystycznej, wydawniczej oraz bankowej. Projektował i realizował projekty badań społecznych dotyczących kompetencji medialnych, urban studies i zaangażowania politycznego młodzieży. Specjalizuje się w badaniach wizualnych, które wykorzystuje do zrozumienia świata marek i konsumentów.

Agnieszka Zalewska-Wiśniewska, przez kilkanaście lat związana z agencją TNS, wzmocniła zespół jakościowy. Z wykształcenia jest psychologiem, specjalizującym się w badaniach dla branży medialnej i ubezpieczeniowej. Przez wiele lat brała udział w badaniach widowni telewizyjnej. Prywatnie jest mamą 10 letnich bliźniaków. Kocha Włochy i fantastykę.

Coraz większe możliwości, w tym otwarcie na segment badań on-line wymaga efektywnego zespołu, złożonego z wyspecjalizowanych specjalistów. Jestem przekonana, że wzmocnienie struktury o nowe kompetencje to właściwa droga rozwoju – komentuje Alina Lempa, Prezes Zarządu.

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468