Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // IQS na K16

Blisko rok zbierania materiału. Specjalnie powołany badawczy zespół trendwatcherów. Dziesiątki ekspertów analizujących zachowania konsumpcyjne z perspektywy różnych sektorów rynku. Wywiady z zawodowymi insiderami. Analiza wskaźników ilościowych gromadzonych latami w agencjach badawczych. Projekt Konsument to największe tego typu przedsięwzięcie realizowane w Polsce. W tym roku swoją część badawczą dorzucił także IQS. Ale nie tylko – w trakcie przerwy uczestnicy mieli okazję posilić się naszymi słodkościami…

Więcej na: http://www.ptbrio.pl/k16/

IQSowy lizak- wśród gadżetów K16 IQSowy lizak- wśród gadżetów K16
IQS lizak - nie da się przejść obojętnie IQS lizak - nie da się przejść obojętnie
KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468