Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // IQS dokonało kolejnej transakcji

IQS zakupiła platformę technologiczną BrandSpy do monitorowania mediów społecznościowych.

Narzędzie pozwala na zbieranie danych w czasie rzeczywistym z portali społecznościowych, forów i mikroblogów. Zapewnia tym samym dostęp do informacji na temat polubień, komentarzy oraz udostępnień i wszelkich innych interakcji w wybranych social mediach.

Zakup BrandSpy to nasz kolejny krok w segmencie Data, pozwalający na dalsze rozszerzanie oferty produktowej. Już teraz jesteśmy jedną z najbardziej online’owych agencji badawczych na polskim rynku, jednak nadal staramy się poszukiwać dodatkowych źródeł danych, które po przetworzeniu i zestawieniu z innymi, posiadanymi już informacjami deklaratywnymi, pozwolą na odkrycie nowych, istotnych dla Klientów informacji o ich konsumentach – komentuje Alina Lempa, Prezes Zarządu IQS Sp. z o.o.

Umowa sprzedaży obejmuje know-how, oprogramowanie, istniejącą bazę danych oraz prawa do marki BrandSpy. IQS przejmuje jednocześnie obsługiwanych dotychczas Klientów przez BrandSpy Sp z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.

Umowa została podpisana w dniu 5 maja 2017r. w Warszawie.

© IQS Sp. z o.o., maj 2017

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 88 44 68
KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468