Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // Artur Czajka oraz Rafał Brudziński w IQS

Do zespołu IQS dołączyli kolejni eksperci – Artur Czajka oraz Rafał Brudziński.

Artur Czajka, z wykształcenia psycholog społeczny, z badaniami rynku związany jest od 23 lat. Od 1994 roku do 2004 pracował w firmie CASE. W latach 2005 – 2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP. Przez ostatnie 7 lat związany był zaś z agencją Nielsen – ostatnio jako Client Bussiness Partner odpowiadał za utrzymanie biznesowej relacji z kluczowymi klientami firmy w obszarze Sales Effectiveness.

Specjalizuje się w badaniach konsumenckich, zwłaszcza w badaniach rynku FMCG. Jest również ekspertem w zakresie badań zachowania polskich konsumentów i shopperów oraz rynku detalistów w Polsce.

W latach 2012-2015 był Członkiem i Przewodniczącym Komisji Odpowiedzialności Zawodowej (KOZ) przy Zarządzie OFBOR. Od 3 lat zaangażowany jest w Program Mentorski PTBRiO i OFBOR – zbadaj.to. Prelegent na kongresach branżowych PTBRiO oraz konferencjach (Poland & CEE Retail Summit, Kongres PTBRiO, Forum FMCG, Forum „Marketing to Silver Generation” i wiele innych).  W IQS zajmie stanowisko Trade & Shopper Business Development Manager.

Rafał Brudziński ma ponad 25 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, zarówno po stronie agencji oraz po stronie klienta. Ostatnio związany był z firmą Diageo, gdzie jako Consumer Planner odpowiadał za  Polskę i rynki Europy środkowo Wschodniej. Wcześniej był menadżerem do spraw badań w US Pharmacja i kierownikiem działu badań w Medical Data Management.

Specjalizuje się w projektach w obszarze pozycjonowania marek, wsparcia i komunikacja, jak również strategii portfolio.

Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, przez 5 lat pracował również jako asystent na wydziale Socjologii UW.

Rafał Brudziński w IQS zajmie stanowisko Strategic Data Manager.

Niedawno do firmy dołączyło 9 innych nowych osób, w tym cały zespół do badań ilościowych pod kierownictwem Mateusza Zubkowicza. W tym roku agencja badawcza IQS zakupiła również platformę BrandSpy do monitorowania mediów społecznościowych oraz przejęła technologię MRevolution, certyfikowanego partnera kanadyjskiej firmy Vision Critical – właściciela platformy do zarządzania i realizacji badań online. W maju przeniosła swą główną siedzibę do nowoczesnego biurowca przy ulicy Mangalia 2A w Warszawie. Agencją od 2010 roku zarządza Alina Lempa w funkcji Prezesa Zarządu.

KONTAKT DLA MEDIÓW
Aneta Jaworska
PR&Marketing Manager
aneta.jaworska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 88 44 68
KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468