Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // 9 nowych osób w IQS

 

Agencja postawiła na wykwalifikowanych badaczy i specjalistów. W sumie IQS zatrudnia już ponad 130 pracowników, co oznacza, że w ostatnich kilku latach  zwiększyła zatrudnienie o prawie 50%.

Szefem nowo powstałego ilościowego zespołu badawczego został Mateusz Zubkowicz. W ciągu ostatnich 10 lat pracując w  Kantar TNS, zrealizował setki międzynarodowych i lokalnych projektów głównie dla branży medycznej oraz w wielu innych segmentach. W IQS będzie zarządzał projektami ilościowymi i rozwijał nowe obszary badawcze. Prywatnie czas wolny dzieli między 3 wielkie pasje – futbol, muzykę i książki.  Od 25 lat jest fanem Borussii Dortmund.

Do zespołu, którym kieruje Mateusz Zubkowicz dołączyły również wyspecjalizowane badaczki: Wioletta Rylska i Sylwia Szlichta-Igielska.

Wioletta Rylska to psycholog z 19-letnim doświadczeniem w badaniach rynku (m. in w Kantar TNS, Ipsos, Pentor/ Pentor RI/ Pentor TNS). Specjalizuje się w projektach dla branży FMCG i farmacji, szczególnie dotyczących innowacji: testy konceptów i produktów. W wolnym czasie trenuje Nordic Walking, a zimą uwielbia narty biegowe.

Sylwia SzlichtaIgielska jest absolwentką psychologii i podyplomowych studiów analiz marketingowych, z ponad 6-letnim doświadczenia w badaniach. Poprzednio, w Kantar TNS była odpowiedzialna za obsługę klientów z branży retail, FMCG oraz OTC. Specjalizuje się w badaniach U&A, testach konceptów i produktów oraz badaniach wizerunkowych.

Data Product Manager to nowo utworzone stanowisko w strukturze IQS, które objęła Izabela Jagodzińska – psycholog z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży. Poprzednio związana była z Kantar Millward Brown – ostatnio na stanowisku Client Managera, gdzie zajmowała się projektem Target Group Index (TGI), międzynarodowym pomiarem konsumpcji dóbr, usług i mediów. W IQS będzie odpowiedzialna za segment autorskich projektów DATA „Need for”, czyli danych i badań z obszaru kontekstu i motywacji konsumpcji marek. Prywatnie lubi uprawiać ogród, czytać kryminały i oglądać brytyjskie seriale.

Dodatkowo do zespołu badaczy ilościowych dołączył Tomasz Piechociński. Badacz z 11-letnim doświadczeniem, do IQSu przeszedł z Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badanich ad-hoc, badaniach społecznych, badaniach mystery shopper oraz badaniach satysfakcji. W IQSie zajmuje się realizacją projektów badawczych oraz wzmacnianiem relacji z Klientami. Prywatnie grywa w tenisa, interesuje się filmem dokumentalnym oraz user experience design.

Rafał Treichel to z kolei badacz jakościowy, z 14 letnim doświadczeniem w branży. Kilkukrotny prelegent podczas Kongresu Badaczy i Cyberresearch, członek PTBRiO. Do IQSu powrócił po 9 latach przerwy, w trakcie których pracował dla Ipsos i PBS. Do jego głównych zadań należeć będzie prowadzenie i koordynowanie projektów badawczych. Prywatnie łucznik i fan dwóch kółek – sam jeździ na rowerze, a w wolnym czasie kibicuje żużlowcom.

Do grona badaczy jakościowych dołączyła również Aleksandra Sowińska, socjolog, z badaniami marketingowymi związana od 2007 roku. Poprzednio pracowała w Kantar TNS oraz Sequence HC Partners, gdzie realizowała projekty badawcze dla FMCG, healthcare, finansów, mediów oraz sektora publicznego. Zanim związała się z branżą badawczą, pracowała przy projektach społecznych.

IQS zatrudniła również dodatkowych specjalistów w działach wsparcia.

Paweł Momora ma ponad 14 lat doświadczenia w obszarze software development. Karierę rozpoczął w TNS OBOP w 2003 roku jako programista, następnie, w latach 2008-2017 jako Software Development Manager w TNS Polska/Kantar TNS odpowiedzialny za rozwój oprogramowania oraz wdrażanie technologii IT wspierających badania rynku. W IQS odpowiedzialny jest za technologię BrandSpy.

Do działu PR i Marketingu dołączył zaś Mikołaj Castricum. Z marketingiem związany od 1,5 roku, choć w świecie reklamy obecny już ponad 6 lat, między innymi jako koordynator produkcji reklamowych. Prywatnie fan kinematografii od ekranu i od „kuchni”, oraz zawodnik drużyny footballu amerykańskiego Warsaw Sharks.

Tak istotne wzmocnienie struktury IQS to kolejny krok w zakresie realizacji strategii rozwoju. Niedawno firma zakupiła platformę BrandSpy do monitorowania mediów społecznościowych. Wcześniej przejęła technologię MRevolution, certyfikowanego partnera kanadyjskiej firmy Vision Critical – właściciela platformy do zarządzania i realizacji badań online. W maju przeniosła swą główną siedzibę do nowoczesnego biurowca przy ulicy Mangalia 2A w Warszawie. Agencją od 2010 roku zarządza Alina Lempa w funkcji Prezesa Zarządu.

 

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 88 44 68
KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468