Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // Jaka matka taka córka? Wyniki badania z animacją filmową

Jak wynika z badania IQS, to córka zyskuje swój autorytet, a tym samym zmienia się jej rola w rodzinie.

Choć istnieją różnice pomiędzy priorytetami matek i córek – wiele obszarów pozostaje wspólnych. Co więcej, aż co druga matka córki pomiędzy 15 a 25 rokiem życia, twierdzi, że ze swoim dzieckiem łączy ją wiele tematów. 85% matek jest zdania, że wraz ze swoją córką czerpie inspiracje w wielu dziedzinach. Matki przyznają się, że używają podobnych kosmetyków (55%), wymieniają się ciuchami (43%) i lubią te same marki (36%). Co druga matka potwierdza, że ma co najmniej kilku tych samych znajomych na Facebooku. Córki decydują też co kupują ich marki. Szczególnie jeśli chodzi o nowe ubrania czy kosmetyki. Również wśród marek do jedzenia i picia znajdują się takie, które cenią obie przedstawicielki pokoleń. Wśród nich to Milka, Wedel, Biedronka, Tymbark i Lidl.

Córki zauważają znacznie mniej wspólnych cech, ale wciąż pozostają z matką w dobrych relacjach. Niemal 1/3 dziewczyn na pytanie „Kogo cenisz najbardziej” odpowiedziało: „mamę”…

Otwórz film.

Badanie zrealizowane techniką CAWI (Computer Assisted Web Interview), przeprowadzone na panelu internautów. W badaniu wzięło udział N=304 kobiet w wieku 15-50 lat. Badanie przeprowadzono w lutym 2015r.

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468