Wybierz jezyk: polski | English

z ostatniej chwili // 13 eventów w 3 miesiące!

Ta jesień była konferencyjna! Opowiadaliśmy o naszych autorskich produktach, o centrach handlowych i innych badawczych tematach.
W sumie od września do końca listopada 2017 roku IQS wystąpił z prelekcjami na 13 eventach. Była też część promocyjna.

Media Impact Day

Podczas Media Impact Day Dorota Peretiatkowicz wraz z Michałem Kotem opowiadali o kulturze hajpów, koncentrując się na głównej osi tematycznej „experience”. Było więc i o hajpach tradycyjnych i o hajpach w świecie digital. Po tej konferencji nikt już nie miał wątpliwości co to jest ten „hajp”.

Kids Product Marketing

Z kolei podczas konferencji o skutecznych kampaniach marketingowych skierowanych dla dzieci i rodziców Dorota Peretiatkowicz wraz z Kasią Krzywicką – Zdunek zastanawiały się jak to jest z tym rodzicielstwem, czyli opowiadały o pogoni za dziecięcymi i rodzinnymi touchpointami.

Family Thinking

O dorosłych była również mowa na najważniejszej imprezie marketingu rodzinnego, dziecięcego i młodzieżowego. Na początku Dorota Peretiatkowicz wraz z Kasią Krzywicką – Zdunek zaprezentowały wyniki badania Hajp Hunting, by potem w drugiej części konferencji Joanna Dzierzbicka z Dorotą Peretiatkowicz pokazać segmentację dorosłych na podstawie raportu badawczego Adults Power.

Marketing to Individuals

„Don’t push, czyli spotkanie z konsumentem „twarzą w twarz”” to tytuł IQSowego wystąpienia podczas konferencji Marketing to Individuals, gdzie Dorota Peretiatkowicz wraz z Michałem Kotem opowiedzieli o nietypowej metodologii badawczej na przykładzie projektu „Hajp Hunting”.

Forum Branży Kosmetycznej http://forumbranzykosmetycznej.pl/pl/forum/

O projekcie tym była również mowa na Forum Branży Kosmetycznej, gdzie Dorota Peretiatkowicz wraz z Kasią Krzywicką – Zdunek opowiedziały o sile kobiecości odwołując się do różnych aspektów życia, aby szerzej – nie tylko poprzez kosmetyki – pokazać co jest, a co nie jest kobiece i jak to się przekłada na świat piękna.

Kongres La Roche – Posay

O trendach – również nie tylko w świecie kosmetycznym opowiadał także Matt Wójcik na Kongresie La Roche – Posay, gdzie odbyła się wymiana unikalnej wiedzy rynkowej i wymiana doświadczeń między uczestnikami konferencji.

Kongres Słodycze i Przekąski

O pogoni za Snapchatem, czyli o komunikacji z młodym klientem i kreowaniu wizerunku marki w social mediach opowiadali Dorota Peretiatkowicz wraz z Michałem Kotem na Kongresie Słodyczy, zastanawiając się  w jaki sposób mówić do młodych, aby być wiarygodnym, a przy tym nie naginać się do ich świata.

Kongres Home&Garden

Z kolei na Kongresie Home&Garden Products Marketing jedną z interaktywnych grup tematycznych poprowadziła Marta Rybicka, która omówiła z uczestnikami temat marketingu sensorycznego i wpływu zmysłów na decyzje konsumenckie w segmencie mebli.

Property Forum 

W ostatnim czasie mieliśmy również okazję uczestniczyć w trzech wydarzeniach „shopperowych”. Podczas Property Forum Agnieszka Kowalewska w debacie o sieciach handlowych zwracała uwagę, iż w centrach handlowych spędza się dziś czas, je posiłki, a nawet –
w nowo powstałych przestrzeniach coworkingowych – pracuje.

Shopping Center Forum

W trakcie Shopping Center Forum CEE Edition odbyła się zaś inauguracja wyników badania o roli rozrywki w centrach handlowych zrealizowanego dla Colliers International. W panelu o roli rozrywki i rekreacji w budowaniu pozycji rynkowej centrum handlowego w oparciu o wyniki badania wzięła udział Agnieszka Kowalewska opowiadając o zmieniającej się roli centrum handlowego.

Smart Shopper Marketing

O shoppingu mowa była również podczas konferencji zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą”. Agnieszka Kowalewska, nasz shopperowy ekspert tym razem opowiadał o różnych typach Klientów i związanych z tym wyzwaniach na przyszłość.

Diagnostyka jajnika – kampania społeczna

Tej jesieni nie zapominaliśmy również o ważnych kwestiach społecznych. 19 września ruszyła III odsłona Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej Diagnostyka jajnika pod hasłem: Miłość? Pewnie! Ale zdrowie przede wszystkim! Ambasadorami akcji został znany szerokiej widowni aktor serialu „M jak Miłość” Krystian Wieczorek, z żoną – Marią Wieczorek. Wyniki badania IQS przygotowane dla organizacji Kwiat Kobiecości zaprezentowała Marta Rybicka, która zwróciła uwagę na Panowie raczej starają się odsuwać od siebie myśli, że ich partnerka mogłaby zachorować.

Więcej na temat wyników badania w filmiku:

Debata o hejcie w internecie w Pałacu Prezydenckim

„STOP dla hejtu w Internecie” – to hasło kolejnej debaty z cyklu Eksperci Pytają Młodych, zainicjowanego przez Małżonkę Prezydenta RP Agatę Kornhauser-Dudę, na którą zostaliśmy zaproszeni przez Global Dignity. Wyniki badania o owcach i wilkach w internecie zaprezentowała Marta Rybicka.

 

KONTAKT DLA MEDIÓW
Beata Sadowska
PR&Marketing Manager
beata.sadowska@grupaiqs.pl
tel.: +48 22 592 63 00
mobile: +48 663 884 468